۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۳۱۶۷۰

اجلاسیه دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی شهدای هرمزگان برگزار شد

اجلاسیه دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی شهدای هرمزگان برگزار شد
در دومین روز از کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، اجلاسیه شهدای دانشجو، دانش آموز و فرهنگی استان با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین روز از کنگره ملی شهدای استان هرمزگان در حالی از صبح امروز آغاز شد که سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور میهمان و سخنران ویژه این مراسم است.

روز دوم کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان به برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجو، دانش آموز و فرهنگی استان اختصاص یافت و جمع زیادی از دانشجویان، دانش آموزان و فرهنگیان هرمزگان و جمعی از مسوولان ارشد استان از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان در محل مسجد جامع بندرعباس برای پاسداشت یاد شهدای گرانقدر گرد هم جمع شدند.

استان هرمزگان مفتخر است در تاریخ انقلاب اسلامی 24 شهید دانشجو، 171 شهید دانش آموز و 36 شهید فرهنگی را تقدیم آرمان‌های بلند انقلاب و کشور اسلامی کرده است.

سخنرانی ویژه سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور و تجلیل و تقدیر از خانواده شهدای دانشجو، دانش آموز و فرهنگی استان، رونمایی از کتاب و اجرای نمایش شهدایی، مهم ترین برنامه‌های دومین روز کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان خواهد بود.

کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان از یکم دی ماه آغاز شده و تا پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت، روز سوم این کنگره به برگزاری یادواره شهدای روحانی اختصاص یافته است و اجلاسیه نهایی نیز پنجم دی ماه برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات