۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۶۱۲۱۶
امام جمعه زابل:

مهمترین چالش جامعه امروز مسئله فرهنگ است

مهمترین چالش جامعه امروز مسئله فرهنگ است
سیستان و بلوچستان - حجت الاسلام کیخا با بیان اینکه مسئله فرهنگ یکی از مهمترین چالش‌های جامعه امروز است، گفت: باید با نگاه فرهنگی مسائل و چالش‌های مختلف کشور را حل کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل ظهر امروز با حضور حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه، غلامرضا گنجی فرماندار و مسئولین ادارات و نهادها این شهرستان در سالن همایش سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» مصلی المهدی (عج) زابل برگزار شد.

حجت‌الاسلام کیخا امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: امام راحل عظیم الشان و شهدای انقلاب اسلامی با به اهتزاز در آوردن پرچم توحید و به طبق اخلاص گذاشتن جان خود در این راه به تمام معنا کار فرهنگی انجام دادند، اقتدار روزافزون نظام اسلامی به جهت همین جان فشانی ها و خلوص در نیت و عمل است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل با اشاره به اینکه ارگان‌ها و نهادها باید جهت نشر آموزه‌های محرم و صفر برای جامعه هدف خویش برنامه ریزی و اجرای برنامه متناسب کنند، ادامه داد: عمل به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین برگزاری مراسم در فضای باز از جمله نکات ضروری است که باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی یکی از مهمترین چالش‌های کشور است، تصریح کرد: ارتقا سطح فرهنگی کشور در زمینه‌های مختلف مهمترین عامل در کاهش و حل چالش‌ها و بحران‌های اجتماعی است./1399/د102/ب1

ارسال نظرات