۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۶۶۴۱۹۳
امام جمعه کانبرا استرالیا:

عادی سازی روابط با اسرائیل باتلاق نابودی سازشگران است

عادی سازی روابط با اسرائیل باتلاق نابودی سازشگران است
امام جمعه کانبرا استرالیا تصریح کرد: امت اسلامی بداند که امارات و بحرین با برقراری روابط دوستانه با اسرائیل در باتلاق گیر کرده‌اند و به زودی از نتیجه آن آگاه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا در گفت‌وگویی، جهان را نیازمند بیداری دانست و بیداری ملت های را راه حل مشکلات کنونی عنوان کرد.

وی افزایش اضطراب، هرج و مرج، بی انضباطی، فرقه گرایی و تروریسم را نتیجه سیاست های اشتباه دستگاه وزارت خارجه بعضی از کشورهای استعماری دانست و تأکید کرد: در حال حاضر مسلمانان با مشکلات زیادی روبرو هستند که با تدبیر و مدیریت خوب می توانند از مشکلات بیرون بروند.

امام جمعه کانبرا استرالیا با بیان این که عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل همچون امارات و بحرین موجب افزایش تنش در منطقه می شود، گفت: کشورهای اسلامی بدانند که امارات و بحرین با برقراری روابط دوستانه با اسرائیل در باتلاق گیر کرده اند و به زودی از نتایج بد آن آگاه خواهند شد.

وی اشاره به این که کشتار مردم بی گناه در کشورهای عراق، فلسطین، یمن، بحرین، افغانستان، پاکستان و کشمیر نمونه های جنایت اسرائیل و عربستان سعودی است، اظهار داشت: در حال حاضر جهان نیازمند این است که پشت پرده سیاست های و پروژه های ضد بشری و انسانی کشورهای استعماری، افشاگری شود.  

حجت الاسلام وحیدی در آخر از سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی خواست که جنایتکاران را پای محاکمه بکشاند تا در جهان امنیت برقرار شود./988/پ202/ق

ارسال نظرات