۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۷۰۱۴۸
فقیه بصیر؛

آیت الله یزدی؛ پایدار در دفاع از اسلام ناب محمدی

آیت الله یزدی؛ پایدار در دفاع از اسلام ناب محمدی
آیت الله اراکی بابیان اینکه آیت الله یزدی در دفاع از حق نسبت به هیچ چیزی ملاحظه و هراس نداشت، گفت: ایشان در دفاع از حق و معیارهای الهی و اسلام ناب محمدی بسیار پایدار بود.

آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم آیت الله محمد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه آیت الله یزدی مجموعه ای از ارش های متعالی بود، گفت: ویژگی اخلاص و دنیاگریزی این عالم برجسته در میان همه خصلت هایی که داشت، برجسته تر بود.

وی با بیان اینکه آیت الله یزدی در دفاع از حق نسبت به هیچ چیزی ملاحظه و هراس نداشت، اظهار داشت: ایشان در دفاع از حق و معیارهای الهی و اسلام ناب محمدی بسیار پایدار بود.

آیت الله اراکی بصیرت مثال زدنی آیت الله یزدی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: ایشان با توجه به دنیاگریزی که داشتند، هیچ اثری از دنیاطلبی و جاه طلبی و امثال این موارد در رفتارشان وجود نداشت.

وی تصریح کرد: آیت الله یزدی تا آخر عمر به عنوان خدمتگزار بزرگ اسلام، مردم و انقلاب به تلاش خود ادامه دادند و تا جایی که توان داشتند در خدمت آرمان ها و ارزش های والای اسلام قرار گرفته بودند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات