۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۷۵۵۶۰
آیت الله شاهچراغی مطرح کرد؛

دولت و مجلس همصدا در برابر دشمن بایستند/ عمل به بیانات رهبری؛ راه سعادت

دولت و مجلس همصدا در برابر دشمن بایستند/ عمل به بیانات رهبری؛ راه سعادت
آیت الله شاهچراغی مصوبات مجلس در زمینه رفع تحریم‌ها و پروتکل الحاقی را خوب و انقلابی دانست و گفت: دولت و مجلس باید با گذر از اختلافات، همصدا در برابر دشمن بایستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های دشمن شکن و وحدت بخش نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایتمدار و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به میزبانی مسجد امام(ره) این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام ماه رجب و با اشاره نشست اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبرمعظم انقلاب، اظهار داشت: عمل به بیانات و رهنمودهای رهبری راه سعادت کشور و ملت ما است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید همه مسئولان گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشند، به فرمایشات رهبری در زمینه مجلس و دولت اشاره کرد و گفت: مصوبات مجلس در زمینه رفع تحریم ها و پروتکل الحاقی خوب و انقلابی است؛ دولت و مجلس باید با گذر از اختلافات و گفتگو و تعامل، همصدا در برابر دشمن بایستند.

خطیب نماز جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استفاده از سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی در دین اسلام حرام است و ایران به عنوان کشور اسلامی پایبند دستورات اسلام است، افزود: دشمنان بدانند، اگر اسلام منعی در برابر سلاح‌های کشتار جمعی نداشت، کسی یارای مقابله با ایران در ساخت سلاح‌های هسته‌ای را نداشت.

امام جمعه سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن با بزرگنمایی مشکلات و اعمال تحریم‌ها به دنبال خستگی ملت ایران است، اما ملت غیور ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ اند و دشمن را خسته می‌کنند و هرگز در برابر زیاده خواهی آنان سرخم نخواهند کرد./977/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات