۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۱۳۱۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

در زمینه انتخاب دوست برای فرزندان مراقب باشیم

در زمینه انتخاب دوست برای فرزندان مراقب باشیم
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه انتخاب دوست برای انسان سرنوشت ساز است، گفت: دوست ناباب یکی از عوامل بی ایمانی فرزندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با موضوع دانش آموزان مدارس، گفت: امیرمومنان(ع) می‌فرماید، دوست ناباب یکی از عوامل بی ایمانی فرزندان است.

وی انتخاب دوست برای انسان را سرنوشت ساز دانست و افزود: دوست هم می‌تواند سبب سعادت و هم سبب شقاوت انسان شود، بر اساس آیات قرآن دوست هم می‌تواند سبب نجات انسان و هم سبب بدبختی انسان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه با اشاره به اینکه در انتخاب دوست فرزندان خود باید مراقب باشیم، اظهار داشت: همنشینی با دوستان ناباب سبب انحراف انسان و همنشینی با دوستان با ایمان سبب هدایت انسان است.

روح الله صنعتکار معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این شورا در سه ماهه نخست امسال، گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر کاشان امسال ۲۹ مورد تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

وی برگزاری کنگره امر به معروف و نهی از منکر، نصب بیش از ۲۵ بنر حجاب در میادین اصلی سطح شهرستان، ۵۸ مورد مشاوره، توزیع ۵۰ پوستر و بنر در رابطه با نماز و احکام نماز در سطح شهرستان، بالغ بر ۲۵ هزار و ۴۰۰ مورد تذکر لسانی در باغ تاریخ فین و خانه‌های تاریخی، اجرای نخستین همخوانی سرود سلام فرمانده با حضور هزار و ۳۰۰ دانش آموز در باغ فین کاشان را از جمله فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان طی سه ماهه نخست امسال اعلام کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات