۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۲۰۲۷۴
افشاگری مجری شبکه الجزیره قطر

اعتراضات در ایران، صد در صد ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی

اعتراضات در ایران، صد در صد ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی
افشاگری مجری شبکه الجزیره قطر درباره اغتشاشات ایران و انتقاد از استاندارد دوگانه تل‌آویو، خشم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، واکنش «جمال ریان» مجری سرشناس شبکه الجزیره قطر به درگذشت مهسا امینی که طی روزهای گذشته تبدیل به دستاویزی برای رسانه‌های معاند، جریان منافقین ، تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها شده بود، خشم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

 

 

جمال ریان طی پستی در توئیتر نوشته بود که اعتراضات در ایران، صد در صد ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی و سرویس‌های جاسوسی آن و به طور مشخص واحد ۸۲۰۰، سری‌ترین یگان اطلاعات نظامی اسرائیل دانسته بود. 

این پست‌ مجری الجزیره در توئیتر خشم تل‌آویو را برانگیخت و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پستی با هشتگ مهسا امینی، به این امر واکنش نشان داد و مدعی شد: «رژیم ایران یک زن جوان را به دلیل نشان دادن موی سرش، به قتل می‌رساند. هزاران ایرانی برای آزادی‌های اولیه خود اعتراض می‌کنند،در حالی که توسط پلیس مذهبی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، اما به گفته این روزنامه نگار الجزیره (که توییت را حذف کرده)، اسرائیل مسئول است».

 

 

جمال ریان نیز در پاسخ به این توئیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: «من نمی‌دانستم که مهم و تأثیرگذار هستم تا این‌که وزارت خارجه اسرائیل که با کشته شدن یک ایرانی همدردی می‌کند و با کشته شدن شیرین ابوعقله همدردی نمی‌کند، به من حمله کرد. این امر فرضیه ساختگی بودن تظاهرات #ایران و این‌که اسرائیل به آن تحریک کرده را تایید می‌کند».

 

 

وی همچنین نوشت که اگر وزارت امور خارجه اسرائیل واقعا در ابراز همدردی با کشته شدن یک شهروند ایرانی صادق است، چه زمانی می‌خواهد به قتل همکار شیرین ابوعاقله اعتراف کند؟

ریان در پاسخ به یکی از کاربران توئیتر که برایش نوشته بود احتمال دارد از سوی صهیونیست‌ها ترور شود، نوشت: من جز از خدا از کسی نمی‌ترسم. پس از این‌که آن‌ها، شهید شیرین ابوعاقله را کشتند، من اولین شهید در شبکه الجزیره نخواهم بود. 

وی امروز نیز با انتشار تصاویری از مهسا امینی و شیرین ابوعاقله نوشت: ماشین رسانه‌ای صهیونیستی و بازوهای آن در کشورهای عربی، جهان را برای یک زن قربانی در #ایران زیر و رو کرد و زن قربانی در #فلسطین را فراموش کرد.

 

 

این در حالی است که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی چند روز پیش، همزمان با اغتشاشات در ایران، رسما از این آشوب حمایت کرده و اعلام کرده بود: «ما اعتراضات مردم شجاع ایران که علیه رژیم خشن آخوندها برخاسته‌اند از نزدیک دنبال می‌کنیم»!

با گذشت چند روز از ناآرامی‌ها در ایران، رسانه‌های اسرائیلی اعتراف کردند که واشنگتن و تل آویو نتوانستند به اهداف خود از تظاهرات اخیر برسند و مانند همیشه تلاش‌های آن‌ها «در نتیجه قدرت مقامات تهران در مهار رخدادهای امنیتی، سیاسی و وضعیت اجتماعی به سرعت شکست خورد». (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
......مرگ حتمی براخرین دولت اسرائیل کودک کش ....
0
0