۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۲۸۶۰۸

مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود

مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود
کرمانشاه ـ  مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن صبح چهارشنبه همزمان با سراسر کشور و در کرمانشاه در حسینیه شهدا واقع در مزار شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز با صدور اطلاعیه‌ای فرارسیدن یوم الله دوازدهم بهمن سالروز ورود پربرکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را به مردم شریف استان تبریک و تهنیت گفت.

در متن این اطلاعیه آمده است: در طلیعه ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مردم ولایتمدار و انقلابی استان کرمانشاه با آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان دوباره می‌بندند.

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن در کرمانشاه رأس ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم و مسئولین استان بمنظور ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم در حسینیه شهدا واقع در مزار شهدای کرمانشاه با سخنرانی استاندار  کرمانشاه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی مراسم رژه موتور سواران و دوچرخه سوران نیز رأس ساعت ۹:۳۳ صبح از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی تا مزار شهدای کرمانشاه برگزار و زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان به صدا در خواهد آمد./1400/

ارسال نظرات