۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۷۲۸۶۴۷

کتاب «خلبان صدیق» منتشر شد

کتاب «خلبان صدیق» منتشر شد
کتاب «خلبان صدیق»؛ روایت خاطرات خلبان امیر سرتیپ قادری به نویسندگی قبادی توسط انتشارات «سرو» منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «خلبان صدیق» که تحقیق و تدوین آن برعهده محمد قبادی بوده است،توسط انتشارات «سرو» منتشر شده است.

نوشتن و اندیشیدن درباره کسی که می دانی تو را نمی شناسد، اما حاضر است جانش را برای آرامش و آسایشت بدهد سخت است.در این میان خاطرات و نوشته‌های رزمندگان دوران پرافتخار 8 سال دفاع مقدس برای نسل جوانی که آن دوران را به چشم خویش ندیده اند بسیار جذاب و خواندنی است.

کتاب «خلبان صدیق» یکی از همین خاطره‌نگاری‌های جذاب و خواندنی؛ روایتی از زندگی یکی از قهرمانان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی است..

کتاب «خلبان صدیق» منتشر شد


در بخشی از این کتاب می خوانیم:

« از درون سلول نه آسمانی دیده می شد و نه اثری از آفتاب و مهتاب بود، اصلا شب و روز را گم کرده بودم، فقط فکر و خیال می کردم؛ فکر و خیال هایی که اگر ادامه می یافت حتما مرا به جنون می کشاند...کم کم به این فکر کردم که جسمم از بین رفته، پس حداقل روح و روانم را نجات بدهم و نگذارم بمیرد...خودم را رویین تن تصور می کردم...روزها بیش از صدبار آجرهای سلول کوچکم را می شمردم؛ شاید هم 200 بار!... از هر طرف که می شد می شمردم تا فکر و خیال آزاد دهنده به سراغم نیاید...»
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت سفارش و خرید کتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره  22639197 داخلی 4114 تماس بگیرند. 

ارسال نظرات