۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۲۹۳۰۵
رییس ستاد دهه فجر استان اصفهان تشریح کرد؛

برنامه‌های یوم الله ۲۲ بهمن استان اصفهان

برنامه‌های یوم الله ۲۲ بهمن استان اصفهان
اصفهان ـ رضایی با اشاره به مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن از مسیر‌های هشت‌گانه ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، غلامرضا رضایی رییس ستاد دهه فجر استان اصفهان، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) با رهبری عالمانه و الهی خود راه استقلال و پیروزی بر طاغوت و مبارزه با استکبار را به ملت ایران نشان دادند.

وی در ادامه افزود: شهدای انقلاب اسلامی با فداکاری و ایثار مسیر انقلاب اسلامی را طی کردند و امروز ما وارث انقلابی هستیم که این عزیزان برای ما بجا گذاشتند و ما امسال چهل و چهارمین 22 بهمن را جشن خواهیم گرفت و این روز بزرگ نماد پیروزی اراده الهی و عزم مردم مسلمان ایران بر طاغوت و قدرت‌های شرق و غرب برای استقرار حاکمیت اسلامی و پیروزی بر کفر و نفاق و استکبار است.

رییس ستاد دهه فجر استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری عالمانه و الهی امام خامنه ای و همراهی شجاعانه و ایثارگرانه مردم مسیر خود را در این 44 سال طی کرده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی باعث خوشحالی و خرسندی دوست داران انقلاب در سرتاسر جهان و یأس و ناامیدی و خشم دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران شده است.

رضایی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای مقابله و مبارزه با انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با نصرت الهی و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و همراهی و اتحاد و انسجام مردم توطئه‌های دشمنان همواره خنثی شده و شکست خورده است.

وی در ادامه به برنامه ریزی برنامه‌های ایام الله دهه فجر و برگزاری راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن در ستاد دهه فجر استان اصفهان اشاره کرد و گفت: با همراهی مردم و بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، امسال راهپیمایی 22 بهمن مظهر حضور مردم و اتحاد و انسجام ملی و پیروزی مردم و شکست دشمنان خواهد بود.

رییس ستاد دهه فجر استان اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های امسال بسیار شاد و مفرح و با حضور و نقش آفرینی اقشار و اصناف مختلف جامعه خواهد بود، تصریح کرد: برنامه های روز 22 بهمن توسط تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و مردمی برنامه ریزی شده و اجرای سرود و برنامه‌های فرهنگی هنری مختلفی در سطح استان اصفهان را شاهد خواهیم بود.

وی از حضور ورزشکاران رشته‌ها و سبک‌های مختلف ورزشی در جشن پیروزی انقلاب در یوم الله 22 بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن کارگران و مجموعه‌های صنعتی و اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت و دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد، همچنین جامعه پرستاری و پزشکی با برپایی غرفه‌هایی به هموطنان خدمات سلامت و بهداشتی ارائه خواهند کرد.

رییس ستاد دهه فجر استان اصفهان ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن از مسیرهای هشت گانه رأس ساعت 9:30 دقیقه صبح و در ساعت 10 صبح در میدان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برنامه با حضور مردم آغاز خواهد شد، شرکت‌های اتوبوسرانی در سراسر استان فعالیت خواهند داشت و در اصفهان مترو نیز آماده سرویس دهی و خدمات دهی به مردم است.

رضایی با اشاره به طنین انداز شدن بانگ الله اکبر بر فراز خانه‌ها و در نقاط مختلف شهر و استان اصفهان در شب 22 بهمن، اظهار کرد: برنامه‌های نور افشانی همزمان با بانگ الله اکبر برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوعی با حضور مردم و با همراهی تشکل‌های مردمی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه مراسمات در سطح استان سخنرانانی خواهد داشت، گفت: در اصفهان هم حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور سخنران راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود و پس از پایان مراسم هم نماز جماعت با حضور مردم عزیز اصفهان برگزار خواهد شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات