۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۳۰۱۷۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مشکلات اقتصادی نمی توانند خللی در قدرت ایران اسلامی ایجاد کنند

مشکلات اقتصادی نمی توانند خللی در قدرت ایران اسلامی ایجاد کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مشکلات اقتصادی در کشور هرگز نمی توانند خللی در قدرت ایران اسلامی ایجاد کنند و بی گمان این مشکلات به زودی حل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر رفع مشکلات قشر جوان کشور تاکید داشته و دارند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس از خود دلاوری ها و ایثارگری های بسیاری را نشان دادند و از همین رو امروز محبوب همه ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با نمایندگان خبرگان رهبری تاکیدات بسیاری بر جهاد تبیین داشتند لذا همه ما به نوعی در اجرای این مهم وظیفه داریم.

آیت الله علما تاکید کرد: امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور باعث ایجاد معضلاتی شده است ولی با این وجود این مشکلات هرگز نمی توانند خللی در قدرت ایران اسلامی ایجاد کنند و بی گمان این مشکلات به زودی حل خواهند شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود عنوان داشت: قدرت و اقتدار ایران امروز مرهون خون شهدا و جوانان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس است، جوانانی که با علم و درایت خود توانسته اند ایران را در حوزه دفاعی به یکی از کشورهای مطرح جهان تبدیل کنند./1400/

ارسال نظرات