۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۷۳۱۵۹۹
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

تقوای الهی، عامل تاثیرگذار در تحکیم بنیان خانواده

تقوای الهی، عامل تاثیرگذار در تحکیم بنیان خانواده
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تقوای الهی را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و گفت: تحکیم بنیان خانواده در ارتقای!سلامت جامعه موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد، گفت: یکی از عوامل اساسی در تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه تقوای الهی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به تبلیغات کشور‌های غربی برای ترویج فرهنگ غرب میان مسلمانان اشاره کرد و افزود: دشمنان می‌خواهند دختران و زنان سرزمین‌های اسلامی را به سوی بی حجابی بکشانند، اما هر بار نقشه‌های آنان نقش برآب می‌شود و نمونه این شکست، حضور زنان و دختران باحجاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی به جوانان توصیه کرد در انتخاب همسر آینده خود دقت کنند تا با انتخاب فردی شایسته، بنیان خانواده را به درستی پایه ریزی و فرزندانی صالح به جامعه تحویل دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه گفت: روزه از اصول دین و برای رسیدن به تقوا است و نباید با عرضه مواد غذایی در برخی از غرفه‌های مخصوص گردشگران نوروزی و مصرف آن شاهد هنجارشکنی و روزه خواری در جامعه باشیم.

وی همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب پس از تحویل سال اشاره کرد و افزود: با توجه به شعار امسال مهار تورم، رشد تولید مسئولان باید بیش از پیش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: استان لرستان رتبه اول نرخ تورم را در کشور دارد و می‌طلبد مسئولان استان با تلاش و طرح و برنامه برای آینده‌ای روشن قدم بردارند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد، خواستار مشارکت بیشتر جوانان برای بهبود فعالیت‌های فرهنگی در مساجد شد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات