۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۹۴۲۳۲
عضو ارشد جنبش عمل اسلامی لبنان:

عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی باید موجب شرمسای حکام عرب شود

خبرگزرای رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان، جنگ میان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی را نابرابر خواند و رمز پیروزی مدافعان مسجد الاقصی را تکیه بر قدرت ایمان و اراده دانست.
 شّيخ شريف توتيو


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ شریف توتیو، عضو شورای رهبر جنبش عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: فلسطین باید در اولویت کشورهای عربی و اسلامی باشد، در غیر اینصورت رژیم صهیونیستی هر روز بر دامنه اقدامات تجاوزکارانه خود می افزاید.

 

وی افزود: در کرانه باختری یک جنگ نابرابر میان جوانان فلسطینی و نظامیان تا بن دندان مسلح صهیونیستی برقرار است. سلاح ظاهری جوانان فلسطینی سنگ و چاقو و سلاح حقیقی و درونی آنان سینه‌ای مالامال از قدرت اراده و ایمان، توکل و عزم راسخ است.

 

عضو ارشد جبهه عمل اسلامی تاکید کرد: بر تعداد قافله شهدایی که جان خود را در راه دفاع از مقدسات و مسجد الاقصی فدا می کنند، هر روز افزوده می شود و سکوت مدعیان حقوق بشر و حکام کشورهای عربی در قبال اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در قبله اول مسلمانان مایه تعجب است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: علمیا‌ت‌های شهادت طلبانه جوانان فلسطینی باید موجب شرمساری دولتمردان عرب شود که چشم خود را بر زیر پا گذاشته شدن مقدسات از سوی صهیونیست‌ها فرو بسته اند.

 

شیخ توتیو در پایان به درگیری داخلی کشورهای اسلامی پرداخت و گفت: کشورهای عربی در پی فتنه افروزی دشمنان اسلام در خواب عمیق غفلت  فرورفته اند و از این رو خود فلسطینیان باید با وحدت کلمه و تکیه بر قوای دورنی خود در برابر اقدامات جنایتکارانه اسرائیل غاصب ایستادگی کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات