۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۹۹۹۵۵
روزنامه عبری زبان هاآرتص:

جوانان مبارز فلسطینی قوی تر و شجاع تر از نظامیان صهیونیست تا بن دندان مسلح هستند

خبرگزاری رسا ـ تحلیلگر روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت: وقتی در مورد جرات و شجاعت سخن به میان می آید باید اعتراف کرد تظاهرات کنندگان فلسطینی بر نیروهای ارتش اسرائیل پیروز خواهند شد.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه عبری زبان هاآرتص طی مقاله‎ای نوشت: وقتی در مورد جرات و شجاعت سخن به میان می آید باید اعتراف کرد تظاهرات کنندگان فلسطینی بر نیروهای ارتش اسرائیل پیروز خواهند شد، حال آنکه تظاهرات کنندگان با چفیه به خیابان های آمده اند و بسیار چابک و چالاک هستند و با ابتدایی ترین ابزارها و وسایل از جمله سنگ و کوکتل مولوتوف با نظامیان صهیونیست مبارزه می کنند، در حالی نیروهای ارتش اسرائیل و یگان مرزی انواع آموزش های نظامی را دیده اند و از هرگونه امکانات و تجهیزات نظامی از جمله پهباد، کلاه خود، گلوله های جنگی و گاز اشک آور در اختیار دارند.

 

در این مقاله تصریح شده است: جوانان فلسطینی در سایه رویارویی شجاعانه و دلیرمردانه خود توانستند بزدلی و ترسو بودن نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس را بر ملا کنند، حال آنکه ارتش اسرائیل برای از بین بردن ترس و وحشت نظامیانش همواره دوره های آموزشی و رزمایش های نظامی برگزار می کنند و در این رزمایش ها پیشرفته ترین تجهیزات نظامی را به کار می گیرد. 

 

هاآرتص در این مقاله آورده است: باید صهیونیست ها فیلم های سانسور نشده در مورد جنایات ارتش رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان مشاهده کنند که به چه نحوی نظامیان اسرائیلی به سوی تظاهرات کنندگان فلسطینی گلوله های جنگی و اشک آور شلیک می کنند. 

 

این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد: انتفاضه قدس یک حرکت خودجوش مردمی است و از سوی هیچ شخصیتی یا گروهی یا حزبی یا نهادی ساماندهی نشده است. فلسطینیانی که به خیابان ها ریخته اند به یقین می دانند که یا کشته می شوند یا به اسارت در می آیند یا محاکمه و یا شکنجه می شوند با این وجود به مبارزات خود ادامه می دهند./994/ب103/د

ارسال نظرات