۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۶۴۰۸۷۳
قدردانی مراجع تقلید از ملت ایران؛

افراد کاردان و لایق انتخاب شوند | مردم جمهوری اسلامی را تنها نمی گذارند

افراد کاردان و لایق انتخاب شوند | مردم جمهوری اسلامی را تنها نمی گذارند
مراجع تقلید پس از شرکت در انتخابات در جملاتی کوتاه به بیان اهمیت حضور مردم پرداختند و تأکید کردند که این حضور مردم حرمت نهادن به تاریخ نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراجع معظم تقلید در ساعات اولیه رأی گیری مجلس شورای اسلامی با حضور در پای صندوق رأی، آراء خود را داخل صندوق ها انداختند و از مردم ایران خواستند که حضوری پرشور در صحنه داشته باشند.

این اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بعد از انداختن رأی خود داخل صندوق های رأی ضمن قدردانی از آگاهی ملت ایران در صحبت هایی کوتاه به بیان اهمیت این عرصه خطیر پرداخته و نکاتی مهم را بیان کردند.

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اولین لحظات آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق سیار شماره 563 انداخت.

وی دوم اسفند را روز خوش و سرنوشت ساز ملت ایران دانست و از همه مردم خواست در این شرایط سخت جمهوری اسلامی را تنها نگذارند.

افراد کاردان و لایق انتخاب شوند | مردم ما جمهوری اسلامی را تنها نمی گذارند

همچنین حضرت آیت الله نوری همدانی  پس از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری قم حفظ و حراست از انقلاب را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: مردم ایران با حضور پای صندوق های رأی کشور را حراست و تقویت کنند.

یکی دیگر از مراجع تقلید یعنی حضرت آیت الله جعفر سبحانی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق سیار شماره 563 انداخت.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: امیدواریم مردم به افراد فاضل، عالم، عاقل و کاردان رأی بدهند تا این افراد بتوانند مشکلات را رفع کنند.

حضرت آیت الله جوادی آملی نیز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و با اشاره به اهمیت رأی مردم گفت: این حضور مردم حرمت نهادن به تاریخ گذشته نظام اسلامی است و هم خطی مشی آیندگان است تا بدانند تمدن ما در تدین ما است.

افراد کاردان و لایق انتخاب شوند | مردم ما جمهوری اسلامی را تنها نمی گذارند

حضرت آیت الله علوی گرگانی نیز بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و تقوا و خدمتگزاری را از شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی برشمرد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز از مراجع تقلید در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی با آرزوی توفیق برای ملت ایران، برای اعتلای انقلاب و نظام اسلامی دعا کرد./1330/

ارسال نظرات