۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۵۳۴۶۸
سردبیر روزنامه ندای رسا:

بزرگداشت روز قدس، لبیک گویی به مرجعیت دینی است

بزرگداشت روز قدس، لبیک گویی به مرجعیت دینی است
خطیب با بیان اینکه بزرگداشت روز قدس از سوی مرجعیت دینی سر داده شد، گفت: پاسداشت همه ساله روز جهانی قدس از سوی شیعیان، لبیک گویی به مرجعیت است.
مجید خطیب، سردبیر روزنامه ندای رسا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه وحدت امت اسلامی یکی از اهداف روز جهانی قدس است، اظهار داشت: اهتمام پرشور عراقی‌ها در پاسداشت روز جهانی قدس، رویدادی خاص به شمار می‌آید؛ عراقی‌ها با وحدت و برادری اسلامی و زیر پرچم «لا اله الا الله، محمدرسول الله» و با پیروی از مرجعیت بر داعش پیروز شدند؛ بزرگداشت روز قدس نیز از سوی مرجعیت سر داده شد و پاسداشت چنین روزی لبیک گویی به مرجعیت است که شیعیان همه ساله گرامی می‌دارند.

سردبیر روزنامه ندای رسا با اشاره به اینکه فلسطین تنها بحث سرزمینی نیست، عنوان داشت: فلسطین یک بحث استراتژیک است، صهیونیست‌ها سرزمین انبیاء و نخستین قبله مسلمانان و محل معراج حضرت ختمی مرتبت را اشغال کردند؛ پیروزی امت اسلام بر چنین رژیمی بنا بر نص آیه‌های قرآن قطعی است.

این فعال فرهنگی و اجتماعی خطاب به جهان اسلام و بشریت، گفت: وحدت برای نجات مظلوم ضروری است، صهیونیست‌ها نابود می‌شوند، اما به سازمان ملل، نهاد‌های حقوق بشری و غیرت عربی اسلامی می‌گوییم، کجا هستید که چنین ظلمی به فلسطینی‌ها می‌شود.

خطیب با طرح این سؤال که گناه کودکان و زنان و پیران فلسطینی چیست، افزود: فلسطینی‌ها به زودی پیروز خواهند شد، از حکام و مزدوران باید پرسید که سلاح‌ها را برای چه کسی می‌خرند؟ برای رویارویی با مقاومت! نگاه کنند و ببینند که مقاومت با رژیم صهیونیستی چه کرد؟

سردبیر روزنامه ندای رسا با اشاره به اینکه انتخاب روز جمعه برای بزرگداشت روز جهانی قدس، نیازمند نگاه بصیرانه است، ادامه داد: قرار دادن روز قدس در جمعه پایانی رمضان آن هم پس از شهادت امام علی (ع) که صاحب حق است، قابل تأمل می‌باشد، رهبرانقلاب بر پاسداشت چنین روزی تأکید بسیاری دارد تا آنجا که پیروزی نهایی را نزدیک ساخت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات