۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۶۰۷۹۰
امام جمعه کرمانشاه:

تکریم آزادگان وظیفه ای ملی است

تکریم آزادگان وظیفه ای ملی است
امام جمعه کرمانشاه گفت: تکریم و عزت گذاشتن به آزادگان برای همه نه تنها یک ارزش، بلکه یک وظیفه ملی و میهنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در کنگره ملی «الماسی درخشان» که به مناسبت نکوداشت آزادگان عرصه ایثار اجتماعی به صورت ویدئوکنفراس برگزار شد، اظهار داشت: باید گفت که آزادگان سندهای زنده حقانیت ایران در هشت سال دفاع مقدسی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: آزادگان در کنار رزمندگان در جبهه تقابل با رژیم بعثی بودند با این تفاوت که این عزیزان در دو جبهه با رژیم صدام در نبرد بودند اول اینکه به عنوان سفیران و نمایندگان انقلاب اسلامی در دل کشور متخاصم بودند و دوم اینکه هر کدام از آنها به نوعی منادیان حق و حقانیت انقلاب، نظام و اسلام بودند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: از این روست که باید این عزیران را به عنوان مستحکم ترین و مستندترین سند حقانیت ملت ایران در جهان دانست.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تکریم و عزت گذاشتن به این نسل برای همه نه تنها یک ارزش می باشد، بلکه یک وظیفه ملی و میهنی است.

در این مراسم که به خاطر بیماری کرونا به صورت ویدئوکنفراس با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی؛ رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی؛ امام جمعه موقت تهران، اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و .... در محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار شد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات