۰۶ آبان ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۶۶۸۰

درخشش دفتر تبلیغات اسلامی در شانزدهمین جشنواره مطبوعات

خبرگزاری رسا ـ نشریات دفتر تبلیغات اسلامی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها در بخش نشریات دینی و فلسفی از سوی هیات داوران برتر شناخته شد.
شانزدهمين جشنواره و نمايشگاه مطبوعات
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در مراسم اختتامیه که در تالار وحدت برگزار شد سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی با اشاره به برگزاری مطلوب جشنواره و نمایشگاه شانزدهم گفت: امسال تفاوت محسوسی بین جشنواره مطبوعات و نمایشگاه با سال‌های گذشته وجود داشت و قدم‌های خوبی برداشته شد و این نشان می‌دهد که مدیران احساس مسؤولیت بیشتری می‌کنند.

علیرضا ملکیان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی سخنانی با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات گفت: امسال چهار هزار اثر به جشنواره رسید که توسط 44 کمیته شامل 73 داور بررسی شد و شش اثر انتخاب و به کمیته نهایی معرفی شدند و کمیته نهایی متشکل از صاحبنظران مطبوعاتی شش اثر را بررسی و از سه یا دو اثر را در هر بخش برگزیده اعلام کردند.

در ادامه مراسم برگزیدگان بخش‌های مختلف شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات معرفی شدند.که در در بخش نشریات دینی و فلسفی نشریات دفتر تبلیغات اسلامی از سوی هیات داوران برتر شناخته شد ند.

حجت الاسلام خلیل محسنی سرپرست اداره همایش ها ونمایشگاههای اداره کل روابط عمومی وبین الملل با بیان اینکه 15 نشریه از دفتر تبلیغات اسلامی در جشنواره امسال شرکت کرده بودند اظهار داشت : با توجه به وجود نشریات عمومی و تخصصی در مجموعه دفتر امسال شاهد حضور عموم حوزویان دانشگاهیان و عموم جامعه در غرفه های دفتر بودیم.

وی ادامه داد: حضور منسجم غرفه های نشریات دفتر،اختصاص مکان مناسب ،طراحی و غرفه ارایی جدید، ابتکار برخی نشریات، و حضور پررنگ مرکز ملی پاسخگویی را می توان در کنار حضور خوب بازدیدکنندگان از مهم ترین ویژگی های امسال مجموعه نشریات دفتر عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با بهره گیری از نظرات همکاران شرکت کننده و برطرف نمودن برخی نقاط ضعف احتمالی مجموعه نشریات دفتر در جشنواره های اتی حضور پررنگ تری داشته باشند.

لازم به ذکر است نشریات دفتر در جشنواره پانزدهم نیز در بخش نشریات دینی رتبه نخست را کسب کرد./د102
ارسال نظرات