۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۷۳۷۶۲

تکریم مقام مادران در جشنواره ملی "برای مادرم"

تکریم مقام مادران در جشنواره ملی
جشنواره ملی “برای مادرم” به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جشنواره ملی “برای مادرم” در ایام الله دهه فجر به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

بخش اول جشنواره، مسابقه کتاب‌خوانی کتاب های «فاطمه و فاطمه» با موضوع شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) برای کودکان، «مهربانو» با موضوع روایت روزهای مهم زندگانی حضرت زهرا (س)، برای نوجوانان و کتاب «محبوبه‌ی عرش» ویژه ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره)، برای عموم است.

بخش دوم جشنواره نیز شامل پویش “برای مادرم” برای خدمت به مادران و تکریم آنان در چهارچوب پیشنهادهای کارشناسان حوزه خانواده و تربیت با عناوین زیر است:
1 .خدمتی برای مادرم
2 .جشن و تزئین منزل برای مادرم
3 .هدیه ای برای مادرم
4 .نامه ای برای مادرم
5 .مهرورزی برای مادرم
6 .دعایی برای مادرم
7 .تکریم مادران سالمند
8 .تکریم مادران شهدا
9 .نذری برای مادرم
10 .ثوابی برای مادرم


25 نگین انگشتری مضجع شریف امام حسین (ع)، 25 نگین انگشتری مضجع شریف امام علی (ع)، 25 نگین انگشتری مضجع شریف حضرت معصومه (س)، 50 بسته فرهنگی آموزشی از جمله هدایای مسابقه کتابخوانی و پویش برای مادرم است.

این مسابقه در بازه زمانی 10بهمن تا22 بهمن ماه برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در آن می توانند به نشانی http://Keramat.amfm.ir مراجعه نمایند./1350/

ارسال نظرات