۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۷۵۴۰۱
مدیر حوزه علمیه لرستان:

گنجینه دفاع مقدس تضمین کننده سلامت جامعه امروز است

گنجینه دفاع مقدس تضمین کننده سلامت جامعه امروز است
لرستان- حجت الاسلام عبداللهی گنجینه دفاع مقدس را تضمین کننده سلامت جامعه دانست و گفت: راه اندازی مراکز فرهنگی دفاع مقدس ظرفیتی برای آشنا ساختن نسل نو با آن دوران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، به خبرنگار رسا، گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: مراکز فرهنگی دفاع مقدس ظرفیت و فرصتی عظیم برای آشنا سازی نسل نو با دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن دوران است.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای تربیت نسلی انقلابی و آینده ساز بوده و با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای می توان نسل امروز را با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس آشنا ساخت.

گنجینه دفاع مقدس تضمین کننده سلامت جامعه امروز است

حضور روحانیت در مراکز فرهنگی دفاع مقدس

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه به احداث مجموعه فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این پروژه از معماری ایرانی اسلامی و میراث فرهنگی استان استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل این پروژه روحانیت در این مرکز فرهنگی حضوری فعال خواهند داشت و از ظرفیت روحانیت برای تبیین و ترویج و بازخوانی دوران 8 سال جنگ تحمیلی بهره مند خواهیم شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات