۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۸۱۱۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

فشارهای سیاسی و رسانه ای، تأثیری در اراده انقلابی شورای نگهبان ندارد

فشارهای سیاسی و رسانه ای، تأثیری در اراده انقلابی شورای نگهبان ندارد
مازندران - حجت الاسلام شکریان، قانون را مهم ترین اصل در بررسی صلاحیت افراد از سوی شورای نگهبان عنوان کرد. و گفت: فشارهای سیاسی و رسانه ای، تأثیری در اراده این شورا ندارد.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت تبعیت همه کاندیدها از قانون تأکید کرد.
 
وی با بیان این که شورای نگهبان بدون هیچ ملاحظه و فشار سیاسی و رسانه ای تنها به وظیفه قانونی خود عمل می کند، افزود: عملکرد این نهاد انقلابی در طول سال های اخیر همواره مبتی بر مر قانون بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تجربه سال های گذشته نشان داده فشارهای سیاسی و رسانه ای نمی تواند خللی در عمل به وظیفه قانونی این نهاد انقلابی ایجاد کند، بیان داشت: تنها اصلی که برای شورای نگهبان اهمیت دارد قانون است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که شورای نگهبان سد محکمی در برابر جریان ها و گروه های منفعت طلب غرب گرا است، تصریح کرد: این نهاد انقلابی هیچ گاه نظرات و ایده های شخصی را در بررسی صلاحیت های افراد دخالت نمی دهد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره هجمه های دشمنان علیه این نهاد انقلابی خاطرنشان کرد: این هجمه ها و توطئه ها نشان دهنده عمل به وظیفه از سوی این نهاد مهم انقلاب اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: شورای نگهبان یکی از اثرگذار ترین نهادهای انقلاب اسلامی و یکی از ارکان پرافتخار جمهوری اسلامی است و قانون، مهم ترین محور بررسی احراز صلاحیت ها افراد در شورای نگهبان است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که شورای نگهبان پشتیبان محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: جایگاه شورای نگهبان در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر اعتماد مردم است و یکی از نهادهای پر افتخار ایران اسلامی است.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری متعدد انتخابات در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه این دوره از انتخابات و اهمیت آن، افزود: عملکرد قانونی و انقلابی شورای نگهبان در تمام اداور این سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برهیچ کس پوشیده نیست و یکی از موثرترین نهاد و دستگاه حاکمیتی برای حفظ و حراست نظام، شورای نگهبان است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حساسیت انجام مسؤولیت ها در این نهاد اثرگذار، تصریح کرد: شورای نگهبان امین ملت پر افتخار ایران اسلامی است و مظهر اعتماد مردم برای بررسی صلاحیت های افراد و کاندیدهای مورد نظر است و باید از دقت نظر و قاطع بودن این نهاد انقلابی در بررسی صلاحیت ها تقدیر کرد.
 
حجت الاسلام شکریان، شورای نگهبان را تضمین کننده ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: اهمیت شورای نگهبان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حیاتی است و امروز با بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری این اهمیت نهاد انقلابی بیش از پیش برای همگان مشخص شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی، افزود: با توجه به برنامه ریزی دشمنان این نظام مقدس باید در این دوره از انتخابات پر شورتر و با انگیزه بیشتر حاضر شد و به طور قطع دولت آینده می تواند با نگاه گفتمان انقلاب و پرتلاش تر ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد و بسیاری از مشکلات ناشی از سوء مدیریت ها را با اتکاء به توان و ظرفیت داخلی و باور به ما می توانیم حل کند./950/
ارسال نظرات