۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۸۴۵۸۹
حجت الاسلام معنوی:

مؤسسه دارالزهرا در طول 10 سال 1500 مبلغ تربیت کرده است

مؤسسه دارالزهرا در طول 10 سال 1500 مبلغ تربیت کرده است
مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا گفت: مؤسسه دارالزهرا از سال 90 برای آموزش و تربیت مبلغ تأسیس شده و تا کنون بیش از 1500 مبلغ از این مؤسسه فارغ التحصیل شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابوالحسن معنوی مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا در نشست خبری آغاز پذیرش این مؤسسه گفت: این مؤسسه از سال 90 شروع به کار کرده و تا این مدت بیش از 1500 مبلغ تحصیلات خود را به پایان رسانده اند.

وی در ادامه افزود: هدف ما آموزش تخصصی و کاربردی برای برادران و خواهران است و ما در این مؤسسه این امکان را فراهم کردیم تا خانواده ها هم برای تحصیل مشکلی نداشته باشند و هم زمان با کلاس های مؤسسه، مهد قرآن برای استقرار خردسالان و کودکان محصل دایر شده است.

مدیر مؤسسه دارالزهرا خاطر نشان کرد: دوره های بلند مدت ما 2 ساله بوده و در بیش از 20 رشته آموزش داده می شود، سعی کردیم دانش و مهارت جامعی در اختیار طلاب و دانش آموختگان این مؤسسه قرار دهیم، همچنین پس از پایان تحصیل، برنامه های اعزام مبلغ به همراه خانواده را هم پیش بینی کردیم و ارتباط مؤسسه با مبلغ در اینجا قطع نمی شود.

وی تأکید کرد: زمینه های تبلیغی مؤسسه گسترده بوده، اما سعی شده فرهنگیان و نوجوانان در اولویت باشند؛ مؤسسه برنامه دارد برای کسانی که به آموختن مهارت های تبلیغی علاقه دارند تارنما و برنامه کاربردی راه اندازی کند و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

استاد حوزه علمیه قم گفت: بنای ما آموزش صرف نیست و مهارت ها را به خصوص مهارت های رسانه ای آموزش می دادیم و در این دوران کرونا از مبلغان برای تبلیغ مجازی حمایت کرده ایم؛ تا حد قابل قبولی هم امکانات فنی رسانه ای و استودیو هم داریم و در اختیار مبلغان قرار می دهیم و همه جانبه حمایت می کنیم تا مبلغین بتوانند تبلیغ اثر بخشی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه  علاوه بر مهارت های رسانه ای مدیریت فضای مجازی را هم در آموزش های خود قرار دادیم، افزود: خواهران غیر طلبه هم می توانند در دوره های ما شرکت کنند اما پذیرش برادران از میان طلاب با اتمام پایه هفتم صورت می گیرد؛ پذیرش در سال تحصیلی جدید آغاز شده و پس از طی آزمون و مصاحبه ورودی دوره های آموزشی آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام معنوی خاطرنشان کرد: این مؤسسه هر ساله توان پذیرش 200 محصل را دارد و در این سال ها حتی طلاب خارجی هم در دوره های ما حضور داشتند و اعزام مبلغ به خارج از کشور هم داشته ایم؛ استقبال بانوان از دوره های ما شایسته تقدیر است و خروجی های بسیار موفقی هم در این زمینه داشته ایم که در استان ها مشغول به فعالیت های تبلیغی هستند.

وی در پایان گفت: فعالیت های مؤسسه تحت اشراف حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بوده و ایشان توجه خاصی به مناطق تبلیغی دارند و اگر معضلی به ایشان گزارش شود برای حل آن پیگیری می کنند.

گفتنی است داشتن پرونده مرکز مدیریت، اتمام پایه هفتم، سابقه تبلیغ، قبولی در مصاحبه شفاهی و حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط برادران و مدرک دیپلم «کلاسیک یا حوزوی» قبولی در مصاحبه شفاهی و حداکثر سن ۳۵ سالگی از شرایط خواهران برای جذب علاقه مندان است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهدی کمالی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
... انتقاد ...
موسسه دارالزهرا حدود 5 سال است که راه افتاده که خود آقای معنوی سال 94 تازه معمم شد که بخاطر اینکه پدرشان مسئول وجوهات دفتر آیت الله العظمی صافی است
... شروع به کارهایی کردند و توانستند که اجازه بگیرند و موسسه را راه اندازی بکنند که می‌توانیداز طلاب پرس و جو نمایید و در اینترنت نهایت خبری که بتوانید پیدا بکنید شروع فعالیت شان از سال 1396 می‌باشد
0
1
ناشناس
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
به بعضی ها باید گفت الحسود لایسود
اکبر کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
بنده خودم سال ۹۰ در دوره کوتاه مدت موسسه شرکت کردم و مدیر موسسه آقای معنوی بود که البته معمم نبود ولی چند سالی هست آشنایی دارم واقعا بسیار کلاسهای جذاب و متنوعی دارند
مدیریت آقای معنوی واقعا جالبه و با طلبه ها آنجا بسیار صمیمی هستن
خدا حفظشون کنه و خدا به آیت الله صافی سلامتی بده
1
0
حنانه سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
باسلام لطفا بفرمایید برای کلاسها از چه کتبی استفاده میشود
0
0