۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۸۶۱۴۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

فعالیت تبلیغی ۵۰۰ طلبه در فضای مجازی به مناسبت ماه محرم

فعالیت تبلیغی ۵۰۰ طلبه در فضای مجازی به مناسبت ماه محرم
لرستان - حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: ۵۰۰ مبلغ با بهره مندی از فضای مجازی به تبلیغ می‌پردازند.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به پیش رو بودن ایام محرم و صفر بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ارتقای فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی از فعالیت تبلیغی طلاب و مبلغان در فضای مجازی خبر داد و افزود: ۵۰۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی در بستر فضای مجازی در زمینه بیان فلسفه قیام عاشورا، اهداف امام حسین(ع) از قیام کربلا و پاسخ به شبهات فعالیت خواهند داشت.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی تبلیغی خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی هیأت‌های مذهبی، مداحان، مبلغان و روحانیون برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: برنامه عزاداری هیأت‌های مذهبی در شهرها و روستاها در قالب دسته های سینه‌زن و زنجیرزن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی اعزام مبلغ را از برنامه های مهم تبلیغات اسلامی در ماه های محرم و صفر عنوان و خاطرنشان کرد: درخواست اعزام مبلغ در لرستان نسبت به سال قبل بین ۱۵ تا ۲۰ درصد رشد داشته است.

سلامتی مردم خط قرمز ماست

حجت الاسلام غلامی با اشاره به خطر ویروس کرونا، سلامت مردم را خط قرمز عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با همه دستگاه‌های اجرایی انجام شده است و از مردم می خواهیم پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
تو دل غم مونده یه ماتم مونده
یه چند شب دیگه تا به محرم مونده
اللهمارزقناکربلابهحق_الحسین
0
0