۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۹۱۵۰۶
آیت الله محمودی:

در کنار ورزش و قهرمانی، اخلاق مداری احیا  شود

در کنار ورزش و قهرمانی، اخلاق مداری احیا  شود
تهران ـ آیت الله محمودی گفت:در این دولت به جوانان نگاه ویژه ای شده است و امیدواریم در بحث ورزشی هم در کنار ورزش قهرمانی اخلاق مداری نیز احیا و توجه شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، آیت الله سید مرتضی محمودی امروز در دیدار حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  گفت: شهرستان ورامین به سبب مبارزات سیاسی مردم در قبل از انقلاب، مورد قهر رژیم طاغوت بود و پس از انقلاب نیز علیرغم توجهاتی که شده است نیازمند نگاه ویژه است.

وی توجه به ورزش پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی را مهم دانست و اضافه کرد: خوشبختانه در این دولت به جوانان نگاه ویژه ای شده است و امیدواریم در بحث ورزشی هم در کنار ورزش قهرمانی اخلاق مداری نیز احیا و توجه شود.

امام جمعه ورامین در پایان خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به پرسنل اداره ورزش و جوانان و رفع مشکلات این اداره در شهرستان ورامین شد.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار گفت: ما به ظرفیت‌های بالای جوانان این خطه خصوصاً در بحث ورزش اعتقاد کامل داریم و سعی خواهیم کرد با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب زمینه ساز گسترش فعالیت‌های ورزشی خصوصاً ورزش قهرمانی شویم.

حمید سجادی افزود: با تصمیماتی که در وزارت ورزش و جوانان و زیر مجموعه‌های وزارت گرفته شده است، اعتبارات مناسبی برای سرمایه گذاری ورزش و توجه به بحث جوانان در نظر گرفته شده است.

امام جمعه موقت ورامین نیز در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: امروز بیش از ۶۰ هزار جوان در ورامین حضور دارند که ظرفیت بسیار بالایی است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: قبل از انقلاب، یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ورامین فعالیت داشتند، اما امروز به برکت انقلاب، بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده و ۱۳ هزار ورزشکار آزاد مشغول به فعالیت هستند که باید به این ظرفیت توجه شود./1400/د۱۰۱/

ارسال نظرات