۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۰۰۱۷۹
حجت الاسلام ستوده عنوان کرد؛

حمایت مرکز خدمات حوزه از دستاوردهای خانواده طلاب

حمایت مرکز خدمات حوزه از دستاوردهای خانواده طلاب
حجت الاسلام ستوده گفت: مرکز خدمات به دنبال آن است تا در آینده با امضاء تفاهم نامه با ارگان های مختلف، محصولات خانگی طلاب را در نمایشگاه های فصلی عرضه کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ستوده مدیر کل مرکز خدمات استان قم، پیش ازظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای خانواده طلاب که در ساختمان مرکز خدمات برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ماموریت های ویژه مرکز خدمات در سراسر کشور حمایت از تولیدات و محصولات و دستاوردهای خانواده های طلاب به جهات مختلف است.

وی ضمن اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه دستاوردهای خانواده طلاب ابراز کرد: یکی از اهداف کمک خرج بودن در مسائل و هزینه های زندگی و معیشتی طلبگی است تا طلاب نسبت به معیشت دغدغه کمتری داشته باشند و بیشتر به رسالت حوزوی که تحصیل، تدریس و  تبلیغی  است، اهتمام و اشتغال داشته باشند.

مدیر کل مرکز خدمات استان قم با نقش آفرینی خانواده طلاب تصریح کرد: این نمایشگاه و نمایشگاه های آینده با دو ریکرد استفاده طلاب از محصولات طلاب و رویکرد دوم معرفی و فروش محصولات خانگی طلاب برای عموم جامعه برگزار می شود.

وی افزود: از آنجایی که طلاب نسبت به حلیت مواد تولیدی خود تقید بیشتری نسبت به سایرین دارند، لذا اقشار مختلف نیز از این دستاوردهای استقبال خوبی نشان داده اند.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به حمایت از دستاوردهای خانواده طلاب خاطرنشان کرد: همکاران ما در این مجموعه مجدانه پیگیر این مساله هستند که در آینده فضای مناسب تری را برای نمایش و عرضه محصولات طلاب فراهم کنند، خود ما هم به دنبال آن هستیم تا در آینده با امضاء تفاهم نامه با ارگان های مختلف از جمله شهرداری در راستای عرضه محصولات خانگی طلاب در نمایشگاه های فصلی استفاده کنیم.

ارسال نظرات