۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۰۹۸۱۰
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

استاد فاطمی‌نیا سخنوری عارف و آگاه به زمانه بود

استاد فاطمی‌نیا سخنوری عارف و آگاه به زمانه بود
حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پیام تسلیتی گفت: مرحوم فاطمی نیا دل‌های بسیاری از مشتقان به اخلاق و معنویت را به آموزه‌های دینی و محبت معصومین علیهم السلام هدایت کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی رحلت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله فاطمی‌نیا، خطیب برجسته دینی و استاد مشهور اخلاق و تهذیب را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

ارتحال عالم وارسته، شخصیت برجسته تبلیغ و اخلاق، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالله فاطمی‌نیا(رحمت الله علیه) موجب تأثر و اندوه گردید.

استاد فاطمی‌نیا، شخصیتی دانشمند، سخنوری عارف و آگاه به زمانه بود که دل‌های بسیاری از مشتقان به اخلاق و معنویت را به آموزه‌های دینی و محبت معصومین علیهم السلام هدایت کرده و همواره در مسیر تزکیه نفوس و ترویج اخلاق و فضیلت، تلاش می‌نمود و مخلصانه و مشفقانه در میدان تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی پیشرو بود.

این مصیبت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله)، مراجع بزرگوار، حوزه‌های علمیه، شاگردان، ارادتمندان و خانواده معزز آن استاد وارسته تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن عالم فرزانه، رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه طاهرین(علیهم السلام) و برای بازماندگان و بیت محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

سیدحسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظرات