۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۳۱۶۹۳

کمک یک و نیم میلیارد ریالی خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل به نیازمندان

کمک یک و نیم میلیارد ریالی خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل به نیازمندان
اصفهان - دبیر کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از جمع آوری مبلغ یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال کمک غیر نقدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مهلت اجرای پویش «جامه مهربانی ۲» از یکم اسفند ماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین سال امسال، گفت: پویش «جامه مهربانی ۲» با جمع‌آوری و اهدای ۳۲۰ دست لباس، ۷۶ جفت کفش، ۸۰ کالابرگ خرید تا سقف ۶۰۰ هزار تومان و ۱۰۱ کالابرگ خرید ۵۰۰ هزار تومانی به ارزش یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال توسط خادمیاران و یاوران رضوی با مشارکت خیران در شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

وی افزود: کانون‌های عمومی شمس الشموس، تخصصی بانوان و خانواده و کانون عمومی ثامن‌الائمه به ترتیب فعال‌ترین کانون‌ها در جذب بالاترین رقم کمک بودند.

آذرباد یادآور شد: کانون خدمت رضوی شمس الشموس و بانوان و خانواده ۹۸۲ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال و کانون ثامن الائمه با کمک ۳۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک غیر نقدی را در اجرای پویش مهربانی جمع‌آوری و جذب کرده است.

به گفته وی خادمیاران و یاوران کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی در آران و بیدگل با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» ضمن حفظ کرامت انسانی پویش «جامه مهربانی» و «عیدانه رضوی، نسل مهدوی» را برای پوشش ۱۶۵ کودک زیر ۱۴ سال اجرا کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل یادآور شد: پویش جامه مهربانی ۲ با مشارکت ۳۹ نفر خادمیار و ۱۰ نفر یاور رضوی از ۶ کانون خدمت رضوی آران و بیدگل و بهره‌مندی ۴۳۰ نفر از این پویش و خدمت اجرا شد.

وی تصریح کرد: از آنجا که برخی از هموطنان به دلیل مشکلات اقتصادی توان خرید لباس نو برای آغاز سال جدید را ندارند پویش «جامه مهربانی» از طریق هماهنگی شبکه خادمیاران آستان قدس رضوی در کانون‌های استانی و شهرستانی با مشارکت یاوران و خیران برای تأمین پوشاک والبسه کودکان خانواده‌های کم برخوردار با واریز یک میلیون تومان وجه نقد برای تهیه البسه مورد نیاز اجرا شد تا رسالت دینی، اخلاقی و اجتماعی شبکه خادمیاری کشور بهتر و بیشتر شکوفا و هم افزایی شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات