۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۳۵۲۴۱

دیدار مدیر عامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا با مدیر شبکه ولایت + عکس و فیلم

دیدار مدیر عامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا با مدیر شبکه ولایت + عکس و فیلم
مدیر عامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا با حضور در مدرسه امام کاظم(ع) با مدیر شبکه ولایت و دیگر مسؤولان این مجموعه دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا با حضور در ساختمان شبکه جهانی ولایت با مدیر این رسانه دینی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار دو ساعته بر ضرورت همکاری و تعامل بیش از پیش دو رسانه حوزوی در زمینه های گوناگون تاکید شد.

مسئولان خبرگزاری رسا در سخنان جداگانه ای به ارائه گزارشی از روند فعالیت های این رسانه حوزوی پرداختند که مورد توجه مدیر شبکه ولایت قرار گرفت.

دیدار مدیر عامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا با مدیر شبکه ولایت + عکس

در این دیدار مواردی همچون «منجر شدن جلسات و دیدارها به انعقاد تفاهم نامه ها و تعاملات طرفینی»، «استفاده از ظرفیت های رسانه ای شبکه ولایت و خبرگزاری رسا در زمینه‌های گوناگون»، «ضرورت تقویت و گسترش حضور روحانیت در رسانه‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای» و «لزوم بازنمایی صحیح از چهره روحانیت در جامعه و افکار عمومی» مورد تأکید مسئولان این دو رسانه حوزوی قرار گرفت.

تعداد بازدید : 3

همچنین «ضرورت جلوگیری از تحریف تاریخ حوزه و مصادره به مطلوب شخصیت‌های حوزوی»، «ضرورت استفاده از ظرفیت‌های خبرگزاری رسا و شبکه ولایت در عرصه های تبلیغی و عرصه محتواهای تبیینی متناسب با مخاطبان»، «لزوم اهتمام ویژه به هویت بخشی دینی در خارج و داخل کشور»، «تعیین راهبردهای مشخص برای فعالیت ها و همکاری های مجموعه های رسانه ای همکار»، «تشکیل کارگروه متخصص برای بررسی و شناسایی دقیق نوع همکاری ها و زمینه های تعاملی خبرگزاری رسا و شبکه ولایت» و «ضرورت همکاری در تامین سوژه ها در زمینه‌های گوناگون» نیز از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است، در پایان این دیدار مدیر عامل و اعضای خبرگزاری رسا از بخش های مختلف شبکه ولایت بازدید کردند.

دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا با مدیر شبکه ولایت

دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا با مدیر شبکه ولایت

 

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات