۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۷۳۵۶۳۷
مو به مو؛

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی: امروز باید راه امام خمینی را تحت هدایت رهبر انقلاب دنبال کنیم

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی: امروز باید راه امام خمینی را تحت هدایت رهبر انقلاب دنبال کنیم
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، وحدت بستر پیشرفت و عامل محرک انقلاب اسلامی شد، گفت: اکنون باید راه امام را ذیل هدایت رهبری معظم انقلاب دنبال کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به اهمیت بازآفرینی وحدت کلمه و ترمیم پایه‌های مؤثر آن اشاره کرد و اظهارداشت: ارتحال امام خمینی(ره) طعم تلخ غمی ملی را در دل‌ها نشاند که اکنون باید راه امام (ره) را ذیل هدایت رهبری معظم انقلاب دنبال کنیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، کلمه وحدت و وحدت کلمه رمز کامیابی، بستر پیشرفت و عامل محرک انقلاب اسلامی شد.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم معنای کلمه وحدت را در آن دوره بازتحلیل کنیم، باید از آن به ‌مثابه ظرفیتی یاد کنیم که ملت را از همه طبقات و اقشار در پیوند با هم قرار داد و معرف عزم جزم ملت بزرگ ایران در تعقیب اهدافی مشترک شد.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی خاطرنشان کرد: امواج همراهی و همفکری در جامعه با همدلی عجین شد و همه خواستار استقلال، آزادی و تشکیل جمهوری اسلامی شدند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات