۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۷۶۶۸۷۱

تجاوز رژیم صهیونیستی به دمشق/ هیچ‌ کدام از شهدای حمله تروریستی ایرانی نیستند

تجاوز رژیم صهیونیستی به دمشق/ هیچ‌ کدام از شهدای حمله تروریستی ایرانی نیستند
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در شهر دمشق خبر دادند که در ادامه منابع رسمی سوری آن را ناشی از تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، منابع خبری گزارش دادند که صدای انفجارهایی در دمشق را شنیده اند.

رسانه های سوری اعلام کردند که پدافند هوایی سوریه با چند هدف متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرده است.

ارتش سوریه درباره حمله تروریستی امشب رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

هیچ‌ کدام از شهدای حمله تروریستی دمشق ایرانی نیستند

منابع محلی گفته‌اند هیچ کدام از شهدای حمله‌ جنگنده‌های اسرائیلی به ساختمانی در دمشق ایرانی نبودند.

در چند روز گذشته اخبار نادرستی از شهادت سردار قاآنی نیز در رسانه‌های عبری و غربی منتشر شد که توسط معاون سپاه قدس تکذیب شد.

منابع خبری شامگاه امروز سه‌شنبه گزارش دادند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه «المزه» دمشق را بمباران کرده‌اند.منابع سوری خبر دادند که رژیم صهیونیستی با چهار موشک، یک ساختمان را در منطقه المزه هدف قرار داده است.

بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی امشب اسرائیل به دمشق

وزارت دفاع سوریه هم به صورت رسمی بیانیه‌ای منتشر کرد و خبر داد که رژیم صهیونیستی با سه موشک از سمت جولان اشغالی به دمشق حمله کرده است.

وزارت دفاع سوریه گفت: دشمن یکی از ساختمان‌های مسکونی و تجاری را در منطقه پرجمعیت «المزه» دمشق هدف قرار داد که در پی آن هفت غیرنظامی از جمله کودکان و زنان به شهادت رسیدند و ۱۱ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

این نهاد سوری خبر داد که خسارت‌های مادی به ساختمان‌های اطراف این منطقه وارد شده است و تلاش برای نجات کسانی که در زیر آوار گرفتار مانده‌اند، همچنان ادامه دارد.

 متن بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی امشب رژیم صهیونیستی که خبرگزاری رسمی سوریه از آن به عنوان یک منبع نظامی یاد کرده به این شرح است:

حدود ساعت 20:15 امشب، رژیم اسرائیل در یک حمله بزدلانه با سه موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، یک ساختمان مسکونی و تجاری در محله پرجمعیت المزه در دمشق را هدف قرار داد که به شهادت دستکم هفت غیرنظامی از جمله زن و کودک و زخمی شدن 11 نفر دیگر منجر شده که این آمار اولیه است.

این تجاوز رژیم اسرائیل خسارتهای زیادی به اموال مردم در مناطق اطراف وارد کرده است و تلاشها برای نجات افراد دیگری که زیر آوار هستند، همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات