۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۳۶۳۵۱
معاون امور اجتماعی سیاسی حوزه‌ های علمیه:

امروز استعمار چاره‌ای جز مردن ندارد| آمریکا مدافع تروریسم است

امروز استعمار چاره‌ای جز مردن ندارد| آمریکا مدافع تروریسم است
حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان اینکه امروز استعمار چاره‌ای جز مردن ندارد، گفت: شهادت سردار سلیمانی چهره استکباری و تروریستی آمریکا را در جهان رسوا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی معاون امور اجتماعی سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه، امروز در دومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که با محوریت «تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت» به همت سازمان جوانان حقوق بشر در لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: اسلام دین جهانی است و خداوند این دین را برای سعادت تمام بشر فرستاده و روزی خواهد آمد که تمام انسانها اسلام را بپذیرند.

وی افزود: خداوند به انسانهای صالح وعده داده که آنان زمین را به ارث خواهند برد بنابراین مستضعفان به اراده خداوند حاکم زمین خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی ادامه داد: خداوند به مومنان می‌فرماید شما مومنان از تعداد کم خودتان در برابر کثرت دشمن نهراسید چرا که شما بر آنان غالب هستید؛ این وعده الهی است و این وعده در عرصه‌های مختلف تحقق می‌یابد.

معاون امور اجتماعی سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه با اشاره به دوران قبل از انقلاب اسلامی ابراز داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو قدرت جهان را اداره می‌کرد و امت اسلامی هیچ قدرتی در معادلات جهانی نداشت و منزوی بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی کمونیست دو قدرت ایالات متحده که مظهر شرارت و قدرت اسلام که مظهر مقاومت است در جهان وجود دارد و دور نیست آن روزی که قدرت غرب نیز مانند قدرت کمونیست در زباله دان تاریخ قرار گیرد.

وی با اشاره به شکست‌های پی در پی رژیم اسرائیل از نیروی های جبهه اسلام، ابراز کرد: امروز استعمار چاره‌ای جز مردن ندارد چرا که جامعه اسلامی یک امت است و ما امروز این امت را مشاهده می‌کنیم؛ انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در عصر کنونی محبوبیتی انکار ناپذیر در جهان کسب کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با استناد به آیات الهی، گفت: شیاطین به دو گروه انس و جن تقسیم می‌شوند آمریکا به عنوان شیطان بزرگ جریان انحرافی جوامع بشری را برعهده دارد و هدفی جز منحرف ساختن انسانها ندارد.

معاون امور اجتماعی سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه ادامه داد: دولتمردان فاسق و منحرف که نقش انحراف جوامع بشری را برعهده دارند به عنوان شیطان بزرگ محسوب می‌شوند و امت اسلامی وظیفه دارد با سردمداران کفر که جوامع را به انحراف و ابتذال می‌کشانند مبارزه کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا ایجاد کننده داعش است، اظهار داشت: آمریکا در حالی به صراحت به ایجاد داعش اذعان دارد که شعار مبارزه با تروریست را سر می دهد و او کسی را به شهادت رساند که کمر تروریستها را در منطقه خرد کرد بنابراین آمریکا مدافع تروریست است و شهادت سردار سلیمانی این حقیقت را برای جهانیان آشکار کرد./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات