۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۶۵۳۹۳۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

سومین مرحله رزمایش همدلی و مواسات در لرستان برگزار شد

سومین مرحله رزمایش همدلی و مواسات در لرستان برگزار شد
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در سومین مرحله رزمایش همدلی گفت: امروز ۳۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عصر امروز در برگزاری سومین مرحله برگزاری رزمایش مومنانه که در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: امروز ۳۸ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی افزود: از این تعداد ۲۶ هزار بسته معیشتی مربوط به بسیج و سپاه استان و ۱۲ هزار بسته نیز مربوط بسیج عشایر است.

کشکولی بیان کرد: مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی است و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف تجلی این مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی و مواسات در سه مرحله اظهار داشت: برگزارب این رزمایش اقدامی بزرگ در حمایت از نیازمندان بود و امروز با وجود شرایط بحرانی ناشی از کرونا، در سایه همدلی و مواسات آرامشی در جامعه حاکم است.

کشکولی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست برگزاری رزمایش همدلی و مواسات ۲۰ هزار بسته معیشتی نقدی و غیرنقدی و در مرحله دوم نیز ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های متضرر از کرونا توزیع شد.

وی با قدردانی از همدلی و هکاری مردم در برگزاری رزمایش همدلی و مواسات بیان کرد: حضور مردم در برگزاری این رزمایش تجلی ایثار و همدلی است./۹۴۵۱/پ310/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات