۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۶۰۲۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان مطرح کرد؛

بسط طرح مواسات در ماه محرم

بسط طرح مواسات در ماه محرم
حجت الاسلام ولی نژاد گفت: در مجلس عزاداری امام حسین (ع)، مواسات باید با توجه به شرایط ویژه گلستان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان صبح سه شنبه در پنجمین نشست ستاد محرم گلستان که در دفتر معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در مجلس عزاداری امام حسین (ع)، مواسات باید با توجه به شرایط ویژه استان ادامه داشته باشد و بهره گیری از فرصت نذر و نذورات مردمی هم می‌تواند موجب حمایت این نگاه ولایی و اهل بیتی شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انسجام اجتماعی در ماه محرم، گفت: شعار محرم امسال، حرف تمام هیأتی‌ها بوده که خواسته همگی ما است.

حجت الاسلام ولی نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع «سبک زندگی» و لزوم تأکید بر مسأله تحول اجتماعی همراه با مشارکت و هم‌اندیشی جامعه بزرگ ‌فعالان، شعار «باید تمام زندگی‌ام مثل او شود» به‌عنوان شعار مشترک جامعه هیأت‌های سراسر کشور در محرم ۹۹ انتخاب شده است.

در ادامه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه در سطح کشور مسئولیت نظارت بر برنامه محرم به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: رمز حیات محرم و مکتب سیدالشهدا (ع) گفتمان انقلاب است لذا بسط این گفتمان برای ما اهمیت دارد.

حجت الاسلام رضا دیلمی با اشاره به ظرفیت خوب تشکل‌های دینی گفت: در غدیر امسال شاهد همدلی تشکل‌ها و مساجد بوده ایم به طوری که تعداد ۱۵۳ هزار و ۵۹۰ پرس غذای گرم پخت و در این روز در بین مردم خصوصاً نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام دیلمی افزود: به فضل الهی در محرم امسال این همدلی و هم افزایی در حوزه مواسات رخ خواهد داد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که جریان معاند به دنبال خدشه دار کردن تشکل های دینی و انقلابی است، ادامه داد: به فضل الهی در ۴۰ سال انقلاب در همه بحران‌ها با صلابت، تیزبینی و در صف اول بحران آماده اند.

وی بیان کرد: امروز بسط گفتمان عاشورا و همچنین مقابله با مدیریت بحران یک وظیفه است./1399/د102/ب1

ارسال نظرات