۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۶۶۷۱۸۲
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

پذیرش ۱۱۰ طلبه جدیدالورود در لرستان

پذیرش ۱۱۰ طلبه جدیدالورود در لرستان
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی از پذیرش ۱۱۰ طلبه جدیدالورود در استان لرستان خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از هزار و ۳۰۰ طلبه در استان مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بیش از هزار و 300 طلبه در 13 مدرسه علمیه برادران استان در حال تحصیل هستند.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: با توجه به شرایط حاکم در جامعه به علت شیوع ویروس کرونا دروس به صورت حضوری و مجازی برگزار می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دروس طلاب جدید الورود با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزاری می شود و سایر طلاب به صورت اختیاری می توانند یک روز در هفته را برای رفع اشکال در کلاس درس حاضر شوند.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه امسال 110 طلبه جدیدالورود در حوزه علمیه استان پذیرش شد، عنوان داشت: مهم ترین معیار در پذیرش کیفیت محوری و بر اساس استعداد داوطلبان بود.

وی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا و محدودیت در اطلاع رسانی از پذیرش حوزه از عواملی بود که در آمار داوطلبان و پذیرفته شدگان نقش داشت.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان داشت: اگر فردی داوطلب ورود به حوزه باشد با مطرح شدن در کمیسیون و در صورت موفقیت با توجه به توانایی و استعداد داوطلب پذیرش صورت می گیرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات