۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۸۰۸۱۵

تجمع مردم اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع مردم اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
خوزستان - تجمع مردم اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به همت شورای هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان صورت پذیرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تجمع مردم اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به همت شورای هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان شامگاه گذشته در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و اقشار مردم صورت پذیرفت.

در ابتدای این مراسم نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هدف از تکوین رژیم صهیونیستی را مقابله با تشکیل امت اسلامی خواند و بیان داشت: رژیم صهیونیستی ساخته اروپایی‌ها و آمریکا برای مقابله با تشکیل امت اسلامی واحد بود، آن‌ها با کاشتن این غده سرطانی و اشغال کشور‌های اسلامی می‌خواستند با ایجاد تفرقه از رشد و وحدت اسلام و مسلمین جلوگیری کنند؛ آن‌ها برای پیشگیری از ایجاد وحدت بین مسلمانان شیوه‌های مختلفی از جمله قدرت بخشیدن به خاندان یهودی الاصل آل سعود در عربستان و ایجاد گروهک‌های تکفیری استفاده کرده اند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه گروهک‌های تکفیری برای خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی ساخته شده اند عنوان داشت: رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تکفیری زاده‌ی استعمار و استکبار اروپا، انگلیس و آمریکا هستند؛  وهابیت و گروهک‌های تکفیری هیچ کاری برای اسلام نکرده اند در حقیقت آن‌ها برای خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی ساخته شده اند.

وی افزود: عربستان و آل سعود دلال رسوای عادی سازی برخی از کشور‌های پست و ضعیف همچون امارات و بحرین است. همان گونه عبدالعزیز آل‌سعود در نامه‌ای اعلام کرده بود که با بخشیدن فلسطین به یهودیان غیر فلسطینی کاملا موافق است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وعده الهی در زدودن صهیونیست‌ها از مسجد الاقصی به یقین تحقق خواهد یافت و با همت جوانان مجاهدان از ایران، عراق، لبنان، سوریه، یمن و دیگر مسلمانان آزاده به حول و قوه الهی نه تنها غده سرطانی رژیم صهیونیستی نابود خواهد؛ شد بلکه غده سرطانی حاکم بر مکه نیز از نابود خواهد شد.

آیت الله حیدری خطاب به جوانان فلسطینی گفت: به شما جوانان فلسطینی می‌گوییم ما تا نفس آخر با شما خواهیم بود؛ دانش آموختگان مکتب شهادت و شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی با جان دل با شما همراه خواهند بود؛ مقاومت شما عزیزان و موشک هایتان ما را به یاد شهید قاسم سلیمانی و شهید یحی عیاش می‌اندازد، به شما بشارت می‌دهیم که نصر و عزت الهی نصیب شما و شکست و خاری نصیب صهیونیست‌ها و حامیانشان خواهد بود.

وی ضمن محکومیت فعالیت‌های مجرمانه و جنایت کارانه رزیم صهیونیستی اظهار داشت: فعالیت‌های مجرمانه رژیم صهیونیستی در بمباران غزه و به شهادت رساندن صد‌ها نفر از مردم فلسطین از پیر، جوان، زن، کودک و موضع گیری بزدلانه کشور‌های عربی سازشکار و با رژیم صهیونیستی در مورد کشتار بی رحمانه فلسطینیان را محکوم کرده و آن را غیر قابل قبول می‌دانیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت:سازش کاران با رژیم اشغالگر قدس عزت، شرف و اصالت خود را در راه حفظ رژیم صهیونیستی دادند و هیچ صدایی برای فلسطین و یاری به قدس شریف از اتحادیه کشور‌های عربی، مجلس تعاون خلیج فارس و سازمان همکاری‌های اسلامی شنیده نمی‌شود. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات