۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۸۱۸۹۹

ترویج زیارت بامعرفت در بخش‌های استان قم

ترویج زیارت بامعرفت در بخش‌های استان قم
راهیار زیارت بامعرفت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ترویج زیارت بامعرفت حضرت معصومه (س) در بخش‌های استان قم خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محسن نصری پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با توضیح طرح «شفیعه محشر» گفت: این طرح هفته گذشته در حضور تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) رونمایی شد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیارت بامعرفت نیز مورد تاکید قرار گرفت.

راهیار زیارت بامعرفت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: از مأموریت‌های واحد زیارت با معرفت، توانمندسازی ائمه جماعات و مبلغین در عرصه‌های محتوا و روش است.

وی افزود: برنامه آموزشی طی ۶ جلسه در روزهای زوج برای مبلغین بخش جعفرآباد و روزهای فرد برای مبلغین بخش کهک در حال برگزاری است و به زودی این طرح در سایر بخش‌های استان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام محسن نصری روش کارگاهی را یکی از بهترین روش‌ها برای توانمند سازی مبلغین عنوان کرد و افزود: پس از اتمام آموزش‌های نظری، مبلغین آموزش‌ها را به صورت عملی اجرا و استاد مربوطه نکات اصلاحی را به آنان می‌گوید.

راهیار زیارت بامعرفت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اضافه کرد: مبلغین خانم نیز آموزش‌ها را در منزل اجرا و صوت خود را در یک کانال مشخص ارسال و استاد پس از شنیدن، نقاط قوت و ضعف را به صورت صوتی برای آن‌ها ارسال می‌کند.

ارسال نظرات