۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۸۳۳۲۱
امام جمعه دامغان عنوان کرد؛

سربلندی ملت در آزمون بزرگ انتخابات/کار جهادی و فرصت آفرینی وظیفه دولت آینده

سربلندی ملت در آزمون بزرگ انتخابات/کار جهادی و فرصت آفرینی وظیفه دولت آینده
امام جمعه دامغان گفت: ملت آگاه ایران علی رغم تلاش دشمنان از آزمون بزرگ انتخابات سربلند بیرون آمدند، اکنون انتظار مردم و وظیفه اصلی دولت آینده کار جهادی و فرصت آفرینی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دامغان که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری ایام کرونا و حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارداشت: دشمن با تمامی رسانه ها، ابزار‌ها و ایادی خود در داخل و خارج از کشورما تلاش کرد که ملت آگاه ایران پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند، اما نهایتاً مردم کشورمان از آزمون بزرگ انتخابات سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه ملت بصیر ایران اسلامی به رغم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی، تورم، نوسانات بازار، مشکلات حوزه اشتغال، بورس و ... حضوری شایسته در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی داشتند، افزود: مردم عزیز کشورمان با بیش از ۱۸ میلیون رأی شخصیتی معنوی، عملگرا و انقلابی را به عنوان رییس جمهور آینده برگزیدند که امیدوارم با وجود تمامی مشکلات بتواند در عرصه خدمت به مردم و کشور موفق باشد.

خطیب نماز جمعه دامغان با تأکید بر اینکه نظام سلطه هرچه توانست از خیانت و خباثت و دروغ و سیاه نمایی بکار بست تا به مقاصد خود برسد، اما بازهم در برابر بصیرت و تکلیف مداری ملت بزرگ ایران شکست خورد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با آغاز بکار دولت جدید خون تازه‌ای در نظام اداری کشور دمیده شود، کشور در شرایط سختی بسر می‌برد و رییس جمهور منتخب با کاستی‌ها و مشکلات پرشماری روبرو است و اگر دولتمردان رضایت خداوند و مردم را می‌خواهند باید جهادی کار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان ضمن تقدیر از مشارکت مردم شهرستان دامغان در انتخابات ۲۸ خردادماه، تصریح کرد: بخشی از مردم عزیز نیز با عدم حضور یا رأی سفید خود اعتراضشان را به بی توجهی‌های انجام شده نسبت به وضعیت معیشتی خود نشان دادند، اما ملت ما همواره به دشمنان ثابت کرده اند که از آرمان‌های انقلاب و شهدا و پشتیبانی از ولایت دست برنمی دارند./۹۷۷/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
مهرانه می کوشد توجه ویژه خود را به مداوای بیماران از طریق ارتقاء سلامت جسمی و روحی آنان معطوف نماید.
0
0