۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۲۳۱۹۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن در پی نابودی نقاط قوت مسلمانان است

دشمن در پی نابودی نقاط قوت مسلمانان است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی حجاب و عفاف را یکی از نقاط قوت اسلام دانست و گفت: دشمن همه نقاط قوت مسلمانان را شناسایی کرده است و به دنبال نابودی آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در مدرسه دخترانه برکت، با اشاره به شناسایی ۲۳ نقطه قوت مسلمانان توسط مستمر همفر جاسوس بریتانیایی دارند، گفت: این جاسوس بریتانیایی شکست دادن اسلام را در گرو شکستن نقاط قوت مسلمانان دانسته است.

وی به برخی از این نقاط قوت از دیدگاه این جاسوس بریتانیایی اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر در اسلام یکی از قوانین مترقی اسلام است که دشمنان اسلام به دنبال کمرنگ کردن این نقطه قوت مسلمانان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: دشمن با رواج دو جمله «هرکس را داخل قبر خودش قرار می‌دهند» و «موسی به دین خود و عیسی به دین خود» به دنبال رنگ کردن امر به معروف و نهی از منکر و بی توجهی مردم نسبت به این فریضه واجب الهی است.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) و امام کاظم(ع) می‌فرمایند، فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر به اندازه‌ای مهم است که می‌تواند بقیه واجبات الهی را احیاء کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امیرمومنان(ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند، همه کار‌های خوب حتی جهاد فی سبیل الله در مقابل امر به معروف و نهی از منکر به اندازه قطره‌ای در برابر دریا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه دشمن همه نقاط قوت مسلمانان را شناسایی کرده است و به دنبال نابودی آن است، اظهار داشت: یکی از راه‌های مقابله با دشمن ترویج و گسترش فریضه واجب امر به معروف و نهی در جامعه است.

وی بر مطالعه کتب شهید ابراهیم هادی تأکید کرد و گفت: کتاب شهید ابراهیم هادی روش‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر را آموزش داده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: امروز دشمن برای شکستن مسلمانان به دنبال حذف حجاب و عفاف زنان مسلمان است و برای این کار حضور زنان بی حجاب غیر مسلمانان را در کشور‌های اسلامی رواج داده تا به تدریج قبح بی حجابی شکسته شود و زنان مسلمان حجاب خود را کنار بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حجاب و عفاف را یکی از نقاط قوت اسلام دانست و گفت: یکی از راه‌های شکست اسلام ترویج بی حجابی در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه برخی در جامعه القاء می‌کنند حجاب مانع تخصص زنان است، یادآور شد: اغتشاشگران داعش صفتی که چادر بانوان را کشیدند و سرباز نیروی انتظامی را آتش زدند ایرانی نیستند و مزدوران آمریکا و انگلستان هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر شناخت حق از باطل در فضای مجازی، گفت: دانش آموزان با بصیرت ایرانی مراقب جنگ شناختی دشمن باشند تا ذهن شان را از مسیر حق منحرف نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر تحصیل دانش آموزان در رشته‌های مختلف بویژه بانوان تأکید کرد و افزود: بانوان ایرانی باید از تخصص‌های مختلف مورد نیاز جامعه برخوردار باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات