۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۲۵۴۱۰

حضور فعال دانشگاه رضوی در نمایشگاه پژوهش با دو رویکرد حوزوی و دانشگاهی

حضور فعال دانشگاه رضوی در نمایشگاه پژوهش با دو رویکرد حوزوی و دانشگاهی
خراسان رضوی - اصغریار از حضور فعال دانشگاه علوم اسلامی رضوی با آخرین دستاوردهای خود در نمایشگاه پژوهش با دو رویکرد حوزوی و دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، علی اصغریار، رئيس اداره برنامه ریزی و خدمات پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این باره گفت: با توجه به دو سال کرونایی و برگزار نشدن نمایشگاه پژوهش و فناوری، دانشگاه علوم اسلامی رضوی همراه با سایر موسسات سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با دو رویکرد دانشگاهی و حوزوی آخرین دستاوردهای خود را در طی سه سال گذشته در نمایشگاه هفته پژوهش استان خراسان رضوی ارائه می دهد.

وی افزود: بیشتر طرح هاي پژوهشي کلان دانشگاه علوم اسلامی رضوی به توليد كتاب منتج شده که تاكنون ١٣٧ عنوان كتاب چاپ اول در ١۴٨ مجلد توسط انتشارات دانشگاه منتشر شده است. 

اصغریار اظهار کرد: در نمایشگاه پژوهش و فناوری ٢١ عنوان کتاب، ده عنوان مجله و نمایه توصیفی پایان نامه های دانشگاه علوم اسلامی رضوی در دو جلد به عنوان جدیدترین دستاوردهای دانشگاه علوم اسلامی رضوی در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

رئيس اداره برنامه ریزی و خدمات پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: تازه های نشر دانشگاه علوم اسلامی رضوی طی سه سال اخیر در موضوعات فقه، حقوق، فلسفه و کلام اسلامی، علوم قرآن و حدیث، فقه و اصول است که در کنار ده عنوان مجله با موضوعات علمی و پژوهشی که مقالات آن توسط اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاهی تالیف شده است در این نمایشگاه ارائه می شود. 

اصغریار تشریح کرد: به طور کلی این دانشگاه دارای ده عنوان مجله در موضوعات مختلف است که چهار عنوان از این مجلات درجه علمی  پژوهشی، دو عنوان علمی-ترویجی و چهار عنوان هم درجه علمی - تخصصی دارد.

وی در توضیح عناوین مجلات این دانشگاه اظهار داشت :چهار دوفصلنامه علمی پژوهشی آموزه های قرآنی، آموزه های فلسفه اسلامی، آموزه های فقه مدنی و آموزه های حقوق کیفری به همراه دو مجله علمی ترویجی پژوهش های اجتماعی اسلامی و آموزه های حدیثی در این نمایشگاه به پژوهشگران و متخصصان معرفی خواهد شد تا ضمن آشنایی با این مجلات، مقدمات جذب مقالات جدید هم انجام شود.

علی اصغریار گفت: در نمایشگاه امسال با حضور کارشناسان توانمند دانشگاه، خدمات مشاوره در حوزه علوم اسلامی و علوم انسانی به مراجعه کنندگان در غرفه این دانشگاه ارائه می شود و چنانچه افرادی در زمینه پایان نامه ها، طرح های پژوهشی و مقالات خود نیازمند راهنمایی باشند می توانند از این خدمات استفاده کنند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات