۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۲۹۰۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

فتنه اخیر دشمنان اغواء حس اجتماعی مردم است

فتنه اخیر دشمنان اغواء حس اجتماعی مردم است
حجت‌الاسلام رفیعی گفت: اغواء احساسات اجتماعی مردم به‌ویژه نسل جوان و بی‌تفاوتی ما نسبت به مسائل پیرامونی هدف دشمنان از فتنه اخیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت خراسان شمالی که در محل امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: دشمن درصدد است با اغواء احساسات اجتماعی و با شعار غلط عیسی به دین خود موسی به دین خود ما را نسبت به پیرامون اطرافمان بی‌تفاوت کنند.

وی افزود: اما مردم بصیر ایران با اتکای به آموزه‌های قرآن و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب تمامی فتنه‌های دشمنان را تاکنون خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام رفیعی با تسلیت ارتحال حضرت زینب (س)، اضافه کرد: حضرت زینب (س) در مقابل بی مسؤولیتی مردان نامرد مرد نمای آن دوره ایستاد و با تبیین جهاد کاری کرد که یزید و یزیدیان برای تمام دوران تاریخ منفور شدند.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی ایران هم امام راحل و شهدا در مقابل ابرقدرت‌های غرب و شرق ایستادند و قطبی به نام قطب اسلام پدید آمده است.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب قطب شرق از بین رفته و قطب غرب نیز در حال احتضار به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با طراحی‌های متعدد و با استفاده از انواع و اقسام تبلیغات رسانه‌ای خود درصدد ایجاد تزلزل و اغواء اجتماعی در بین مردم هستند.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: امام راحل عزیزمان با زنده کردن حس اجتماعی مردم و راه‌اندازی جریان‌های مردم انقلاب اسلامی را تثبیت کرد و الحمدالله مردم هم در طول این 44 سال محکم و مصمم پای آرمان‌های امام راحل و انقلاب ایستاده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امروز هم رهبر معظم انقلاب بحث جهاد تبیین را یک مسئله فوری و قطعی بیان نموده‌اند که به این معناست که‌ ای خواهر، ای طلبه، ای قاری قرآن، ای دانشجو و ای دانش‌آموز برای این همبستگی اجتماعی و وحدت ملی باید مجاهدانه تلاش کرد.

شایان‌ذکر است اختتامیه پنجمین جشنواره قرآن و عترت طلاب خراسان شمالی با حضور قاری برجسته بین‌المللی استاد حاج حمید شاکر نژاد و حافظ کل قرآن کریم محمدرضا جعفری زاده در آستان مقدس امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر بجنورد برگزار شد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات