۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۳۰۴۳۷

اجتماع ۴ هزار نفری میثاق جوانان عاشورایی؛ مدافعان قرآن

اجتماع ۴ هزار نفری میثاق جوانان عاشورایی؛ مدافعان قرآن
اجتماع و پیاده روی ۴ هزار نفری «میثاق جوانان عاشورایی؛ مدافعان قرآن» از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران و در آستانه روز جوان به همت هیات محبین اهل بیت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد پناهیان، معاون جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پیرامون «اجتماع بزرگ شکوه میثاق» که هرساله توسط هیات محبین اهل بیت برگزار می‌شود، گفت: آئین سالانه هیئت های جوانان عاشورایی رزمندگان سراسر کشور، امسال نیز طبق برنامه هر ساله در آخرین جمعه قبل از نیمه شعبان و میلاد امام زمان ارواحنا فداه و همزمان با میلاد جوان کربلا حضرت علی اکبر علیه السلام در تاریخ جمعه ١٢ اسفندماه در مسجد جمکران برگزار می شود.

وی افزود: جوانان عاشورایی حاضر در این برنامه، ساعت ۱۵ جمعه در مجتمع یاوران مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف گرد هم آمده، و پس از تجدید میثاق با شهدای گمنام، حرکت پیاده روی خود را به سمت صحن مسجد مقدس جمکران آغاز می کنند.

معاون جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام در خصوص مراسم میثاق در صحن مسجد جمکران، با اشاره به توهین های اخیر دولت های صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی به قرآن کریم گفت: پس از برنامه پیاده روی، صدها تن از جوانان مومن و انقلابی و پاسدار حریم قرآن و اهل بیت علیهم السلام در صحن مسجد مقدس جمکران به اجرای برنامه و رزمایش پرداخته، و ضمن تجدید میثاق با امام زمان ارواحنا فداه و نائب عظیم الشأن ایشان رهبر معظم انقلاب، با قرآن کریم این امانت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله تجدید میثاق می کنند.

حجت الاسلام پناهیان همچنین در پایان خاطر نشان کرد: در این اجتماع باشکوه علاوه بر حضور هیئت های جوانان عاشورایی سراسر کشور، جمعی از هیئت های مذهبی جوانان و نوجوانان شهر قم نیز حضور دارند، و امسال نیز طبق سنوات گذشته این رویداد مقدس با شکوه تر از سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

گفتنی است هیئات جوانان عاشورایی سراسر کشور برای هماهنگی حضور در این اجتماع مقدس، می توانند با شماره تماس ۰۹۱۹۸۵۰۰۶۳۰ و همچنین مجموعه‌های هیئات و مساجد انقلابی قم که خواستار شرکت در این مراسم پرشکوه و معنوی هستند، با شماره تماس ٠٩١٧٣٠٢۴٧۴۵ هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

ارسال نظرات