۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۳۰۶۲۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جوانان حضرت «علی اکبر» را الگوی خود قرار دهند

جوانان حضرت «علی اکبر» را الگوی خود قرار دهند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه همه وجود علی اکبر با محبت خدا عجین شده است، گفت: باید تلاش کرد تا جوانان با ایشان شباهت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در شب میلاد حضرت علی اکبر (ع) در جمع نمازگزاران مسجد محقق آران و بیدگل، چهارده معصوم(ع) را مظهر اسامی خداوند و اسم قدیر و محیط خداوند دانست و گفت: حضرت علی اکبر(ع) از همه جهت از جمله در توحید برای جوانان ما الگو است.

وی با اشاره به اینکه خداوند بر هر چیزى توانا است و علم او بر همه چیز احاطه دارد، افزود: هدف خداوند از خلقت عبادت و هدف عملی از خلقت، عبودیت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه سراسر وجود علی اکبر با محبت خدا عجین شده است، گفت: کسی که گوشت و خون او با محبت خدا عجین شده است هر قدرتی در عالم وجود دارد از خدا می‌بیند و هر علمی را از خدا می‌داند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حضرت علی اکبر (ع) را شیدا و واله خداوند دانست و تأکید کرد: باید تلاش کرد تا جوانان به حضرت علی اکبر (ع) شباهت داشته باشند.

وی برگزاری کلاس‌های قرآن در مساجد، مدارس و پایگاه‌های بسیج را مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: اگر از دوره کودکی به فرزندان خود قران را آموزش بدهیم، قران با گوشت و خون و پوست بچه‌ها عجین می‌شود و به علی اکبر (ع) شباهت خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم خواندن مستمر روزانه یک آیه و یا یک خط قرآن همراه با ترجمه برای اهل خانواده تأکید کرد و گفت: اذکار قلیل، اما مداوم بسیار با برکت و نتیجه بخش است.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی اکبر (ع) از همه جهت از جمله در توحید برای جوانان ما الگو است، افزود: سراسر نماز ما توحید و حمد و تسبیح است و هر کس حمد خدا را بگوید تمام نمازگزاران عالم به او دعا می‌کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات