۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۷۳۰۹۱۵

رزمایش سراسری مواسات و همدلی با شعار «نذر اُمید» آغاز شد

رزمایش سراسری مواسات و همدلی با شعار «نذر اُمید» آغاز شد
رزمایش سراسری مواسات و همدلی با عنوان «نذر اُمید» با حضور رئیس کمیته امداد و تولیت مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد ظهر امروز در جشن ملی نیکوکاری که با عنوان «نذر اُمید» و شعار «به امید فرج گره باز می‌کنیم» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه امام زمان(عج) اراده خداوند را در سرتاسر گیتی محقق می‌کنند، اظهار کرد: مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله مدیریت حوزه‌های علمیه، هلال احمر، سازمان بسیج محلات و مساجد، قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، مسجد مقدس جمکران، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در برگزاری جشن نیکوکاری مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه 17 استان با برقراری ارتباط تصویری در همایش نذر امید شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: این همایش برای بسیج ظرفیت‌های ملی در راستای خدمت به نیازمندان برگزار شده است.

رئیس کمیته امداد ضمن تقدیر از خیرین و با اشاره به پاداش کار خیر گفت: آیت‌الله شیخ حبیب الله گلپایگانی می‌فرمایند که گل کار مؤمن نیمه‌های شب است که مولا علی(ع) در نیمه‌های شب راز و نیازهای شبانه را انجام می‌دادند و کار دیگر ایشان این بود که به ایتام و نیازمندان رسیدگی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت امام زمان(عج) که جشن نیکوکاری هم به نام ایشان آغاز شده است، امسال این جشن به صورت متفاوت‌تر برگزار شود.

بختیاری از اجرای طرح اطعام مهدوی و استقبال مطلوب مردم از این طرح یاد کرد و گفت: تلاش ما در اجرای این طرح حفظ کرامت و تکریم نیازمندان بوده است و ما به این موضوع باور داریم که نیازمندان بر ما منت گذاشتند که کمک‌های ما را پذیرفته‌اند و وظیفه وجدانی و ذاتی ما کمک به نیازمندان است.

وی با تاکید بر اینکه نهاد کمیته امداد با افتخار در خدمت نیکوکاران و توانمند کردن نیازمندان است، گفت: امام خمینی(ره) 22 روز بعد از انقلاب فرمان تشکیل کمیته را صادر کردند و ما امروز عظمت این نهاد مقدس را می‌شناسیم.

بختیاری تصریح کرد: آمریکا به بمب اتم و قدرتش افتخار می‌کند و اروپا و اسرائیل هم به وابستگی خود به آمریکا افتخار می‌کنند اما ما به وابستگی به امام زمان(عج) افتخار می‌کنیم و اطمینان داریم که ایشان دست ما را خواهند گرفت و امیدواریم به برکت دعای خیرین، نیازمندان، علمای بزرگوار و همه عزیزانی که منتظر فرج هستند، شاهد فرج امام زمان(عج) باشیم.

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم پوستر رزمایش سراسری مواسات و همدلی با عنوان نذر امید رونمایی شد.

ارسال نظرات