۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۳۱۶۷۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسئولان در نظام اسلامی ایران هر روز خود را باید محاسبه کنند

مسئولان در نظام اسلامی ایران هر روز خود را باید محاسبه کنند
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: مسؤولان در نظام اسلامی ایران هر روز خود را باید محاسبه کنند و زیرک کسی است که هر شب خود را نیز محاسبه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار نوروزی با مدیران و مسؤولان شهرستان کاشان در حسینیه علی اکبر (ع) با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، گفت: خدمت به مردم، اخلاص در کار و محاسبه روزانه نفس را در راس و اولویت فعالیت‌های خود قرار دهید.

وی با اشاره به اینکه کارگزاران نظام اسلامی باید قدر و ارزش انقلاب اسلامی را بیش از پیش بدانند، افزود: غرب ادعا کرد خدا برای اداره اجتماع مناسب نیست و شرق و کمونیست نیز منکر خدا بود، اما جمهوری اسلامی با قیام حضرت امام این دو تئوری را باطل کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: بعد از هفتاد سال مبارزه کمونیست‌ها با خدا، حاج قاسم در کاخ و مرکز کمونیست‌ها در کرملین با صدای اذان اقامه نماز می‌کند و آیت الله رئیسی با عزت و احترام به چین پایگاه دوم کمونیست‌ها دعوت می‌شود.

به گفته وی با ظهور انقلاب اسلامی تئوری غرب نیز باطل شد و رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرد روزی را می‌بینم که مردم آمریکا، حاکمان صهیونیست آمریکا را از اریکه قدرت به زیر می‌کشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به وظایف مردم و مسؤولان در قبال حکومت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: حکومت اسلامی ایران حکومت زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و کمک کارگزاران نظام اسلامی ایران به حکومت زمینه ساز، کمک به حکومت امام زمان(عج) است.

وی با تأکید بر خدمت بی منت مسؤولان به مردم گفت: ارباب رجوع را از بستگان نزدیک خود بدانید و در تمامی امور خدا اخلاص داشته باشید و خدا را ناظر بر اعمال خود بدانید درغیر این صورت از مسیر منحرف خواهید شد.

به گفته وی مسؤولان در نظام اسلامی ایران هر روز خود را باید محاسبه کنند و زیرک کسی است که هر شب خود را نیز محاسبه کند و اگر نتیجه محاسبه مثبت بود شکر و تکبیر خدا را بگوید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه اگر نتیجه محاسبه اعمال منفی بود استغفار کند و تصمیم جدی مبنی بر ترک گناه و محو گناه بگیرد، گفت: پیامبراکرم (ص) برای محو گناه سه راهکار پیشنهاد می‌دهد، ولایت امیرمومنان (ع) را همان لحظه بر نفس خود عرضه کند و بپذیرید و به کسانی که به امیرمومنان (ع) ظلم کردند لعنت کند و کثرت ذکر صلوات داشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات