۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۳۴۲۳۲
مدیر موسسه پژوهشی لوح و قلم:

سر لیله القدر فاطمه زهرا است

سر لیله القدر فاطمه زهرا است
حجت الاسلام و المسلمین حقانی گفت: قلب ماه مبارک رمضان را شب قدر دانست و سر لیله القدر فاطمه زهرا بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب "حقیقت عظیم" مجموعه بیانات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا برگزار شد و در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حقانی مدیر موسسه پژوهشی لوح و قلم به بیان مطالبی پرداختند که در ادامه می‌خوانید.

حجت الاسلام والمسلمین حقانی مدیر موسسه پژوهشی لوح و قلم اظهار داشت: در بیان فضیلت حضرت زهرا به این مقدار بسنده می کنم  که قلب ماه مبارک رمضان شب قدر است و سر لیله القدر فاطمه زهرا است.

مدیر موسسه پژوهشی لوح و قلم در ادامه ابراز کرد: در آیه بلاغ خداوند می‌فرماید«  يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ ۖ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ ۚ وَاللَّهُ يَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ ۗ» به نظر حقیر در مورد فرمان ولایت علی بن ابیطالب بود.

حجت الاسلام و المسلمین حقانی در ادامه تصریح کرد: دشمنان پیامبر(ص) بسیار قدرتمند بودند و اگر اعجاز پیامبر نبود اسلام به دست مردم شکست می‌خورد.

مدیر موسسه پژوهشی لوح و قلم با تاکید اینکه دشمنی که صدیقه طاهره آن را شکست داد دشمن ولایت بود خاطرنشان کرد: عبادت حضرت زهرا الگوی حضرت سجاد علیه السلام بود و حاج قاسم با توسل وسیعی که با صدیقه اطهر داشت توانست بر مشکلات غلبه کند.

حجت الاسلام و المسلمین حقانی در پایان اظهار داشت: امیدوارم این کتاب که منشأ برکات برای جبهه حق است مورد توجه علاقمندان به سیره اهل بیت و محبین ائمه اطهار قرار بگیرد.

سر لیله القدر فاطمه زهرا است

ارسال نظرات