۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۵۳۸۱۵

معرفی ظرفیت‌های فرهنگی 10 استان در ایام برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ با اختصاص هر روز به یکی از استان‌های کشور، ظرفیت‌های آن استان در حوزه‌های فرهنگی به‌ویژه نشر با برگزاری سلسله جلسات و نشست‌های تخصصی در نمایشگاه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
بيست و ششمين نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بنا به مصوبه شورای برنامه‌ریزی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در 10 روز برگزاری نمایشگاه، روزانه یک استان به معرفی ظرفیت‌ها و برنامه‌های آن استان در حوزه نشر خواهد پرداخت.

 

هر یک از این استان‌ها در روزها تعیین شده با برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نمایشگاه به معرفی صنعت نشر استان و چشم‌انداز آن در آینده می‌پردازد.

 

همچنین در بخش بین‌الملل نیز با رایزنی‌های انجام شده هر روز یک کشور به صورت ویژه به معرفی ادبیات و صنعت نشر آن کشور می‌پردازد. کشورهایی که رؤسای نمایشگاه آن‌ها یا مقامات آن‌ها در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا می‌کنند، در اولویت این فهرست قرار دارند.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه برگزار می‌شود./998/د102/ق

ارسال نظرات