۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۲۱۱۷۶
در راستای دفاع از عقاید دانش آموزان؛

قرارگاه دانش آموزی پاسخگویی به شبهات در  مدرسه سفیران تشکیل شد

قرارگاه دانش آموزی پاسخگویی به شبهات در  مدرسه سفیران تشکیل شد
حجت الاسلام آذرافروز از تشکیل قرارگاه دانش آموزی پاسخگویی به شبهات در مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جلسه‌ای در راستای همکاری مدرسه با آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و گفت: مصوبه چنین جلسه‌ای آن بود که برای توانمندسازی مربیان پرورشی در مسائل دینی، روانشناسی رشد، مشاوره، قدرت پاسخگویی به شبهات روز نوجوانان کارگاه راهکار‌های تربیت اسلامی را زیر نظر حجت الاسلام بندری، معاون آموزش مدرسه بگذرانند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان با بیان اینکه کارگاه راهکار‌های تربیت اسلامی طی ۳ روز برگزار شد، اظهار داشت: هر جلسه حدود ۳ ساعت طول کشید و در روز‌های آینده ادامه جلسات با تدریس سایر اساتید مدرسه و با هدف توانمندی بیشتر معاونان و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه همکاری با آموزش و پرورش در موارد متعددی پیگیری می‌شود، عنوان داشت: حضور مبلغان ثابت (۴ روحانی) در طرح مبلغان مدارس امین و طرح سرباز معلمی با حضور بیش از ۶ روحانی فارغ التحصیل مدرسه دیگر همکاری‌های صورت گرفته فی ما بین حوزه و آموزش و پرورش شهرستان است.

وی به برگزاری طرح معراج با حضور طلبه‌های پایه سوم تا پنجم و برخی فارغ التحصیلان اشاره کرد و افزود: در این طرح، طلاب به عنوان امام جماعت حضور می‌یابند و با حضور در کلاس‌ها پاسخگوی شبهات و مسائل اعتقادی مطرح شده از سوی جوانان خواهند بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان عنوان داشت: امسال یک قرارگاه دانش آموزی در مدرسه شکل گرفت تا همکاری منسجمی با آموزش و پرورش صورت بگیرد و از رهگذر چنین همکاری افزون بر همگرایی حوزه و آموزش و پرورش، بتوانیم شبهات پمپاژ شده از سوی رسانه‌های دشمن علیه دانش آموزان را پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام آذرافروز بیان داشت: امیدواریم با کاهش آسیب ها، از ظرفیت خانواده‌ها بهره ببریم و یک نسل پویا و انقلابی با توجه به فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم و لزوم سپردن کار‌ها به جوانان، تربیت کنیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات