۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۳۶۳۰۳
معاون اشراف فرماندهی کل سپاه:

ذلتی بالاتر از سازش و تسلیم شدن در برابر دشمن نیست

ذلتی بالاتر از سازش و تسلیم شدن در برابر دشمن نیست
سردار تولایی گفت: ذلت یک ملت زمانی است که در برابر مستکبرین تسلیم شود و مسیر سازش را در پیش بگیرد و ملت ایران چنین نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمد تولایی معاون اشراف فرماندهی کل سپاه، دوشنبه شب در اجتماع عظیم «حامیان مقاومت در راه ولایت» که در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) برگزار شد، گفت: حضرت زهرا(س) اسوه و الگوی مقاومت و ولایتمداری بودند.

وی به فرازی از خطبه های رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند: در این دو هفته اخیر ما شاهد حوادث تلخ و شیرین بسیاری بودیم و از جمله آن حوادث شامل شهادت و تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی، عملیات موشکی ایران به عین الاسد و حادثه غمبار هواپیمای اوکراینی می شود.

سردار تولایی با طرح این پرسش که چرا آمریکا عملا و آشکارا دست به ترور سردار مقاومت زد؟ ابراز کرد: رژیم صهیونیستی سالها بود که دست به ترور رهبران مقاومت می زد زیرا بنای اسرائیل و آمریکا بر ترور استوار است.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه ادامه داد: ترور سردار سلیمانی برای آمریکایی ها سخت نبود و به راحتی می توانست هر زمانی که می خواهند با یک بمب جاسازی شده و غیر مستقیم وی را ترور کنند اما در شب عملیات آنها سه فروند هواپیمای f35، سه فروند بالگرد آپاچی، دو فروند پهپاد و در کل هشت فروند پرنده آن هم از بالاترین و مدرنترین نوع برای ترور شهید سلیمانی استفاده کردند که باید علت این اقدام بررسی و روشن شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انسان باید نعمات الهی را بشناسد، اظهار داشت: اولین لازمه صبار و شکور بودن نعمت شناسی است، شهادت سردار سلیمانی نعمتی بود تا چهره کریه مستکبران جهان رسوا و آشکار شود.

سردار تولایی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکای جنایتکار با تجهیز 80 گروه تروریستی جنایات فراوانی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد تا انقلاب اسلامی را نابود کند اما این ترورها به نتیجه نرسید و نتوانست در حرکت انقلاب مردم ایران خللی وارد کند.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه جبهه مقاومت مولود انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: ترامپ قمار باز فکر کرد می تواند جمهوری اسلامی ایران را با این اقدام ناجوانمرانه و بزدلانه ساقط کند اما نتوانست او از ابتدا دو  طرح عنکبوت و نمرود را دنبال می کرد نخست وارد آوردن فشار حداکثری به مردم و قراردادن آنان در مقابل نظام و دیگر مهار قدرت منطقه ای ایران بود اما هر دو طرح با شکست مواجه و موجب تقویت جبهه مقاومت شد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی سنبل مقاومت بود، اظهار داشت: آنان با ترور سردار سلیمانی می خواستند ایران را پای میز مذاکره مهار منطقه ای بیاورند اما زمانی که جمعیت میلیونی تشییع کنندگان و مطالبه انتقام سخت آنان را مشاهده کردند شوکه شدند.

سردار تولایی ادامه داد: سیلی سخت ایران در عین الاسد 134 کشته و 245 زخمی به جای گذاشت و این حرکت نشان داد که مردم ایران اهل سازش و تسلیم شدن در برابر باجخواهی آمریکا نیستند و دشمن یک موش ترسویی بیش نیست.

ادامه داد: ملت ایران هیمنه پوشالی آمریکا را در جهان فرو ریختند و نشان دادند گنبد آهنین و قدرت نظامی آمریکا چیزی نیست که ایران نتواند با او مقابله کند. ماهیت دشمن ترس است نه هیبت دروغینی که موجب رعب و وحشت مردم جهان شده هیبت دروغین دشمن برای نجنگیدن است نه جنگیدن.

در پایان خاطرنشان کرد: ذلت یک ملت زمانی است که در برابر مستکبرین تسلیم شود و مسیر سازش را در پیش بگیرد و ملت ایران چنین نیستند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
از مطالب خوب سايتتون تشکر مي‌کنم.
0
0