۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۵۰۲۴۱

۱۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان| افزایش آمار مبتلایان

۱۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان| افزایش آمار مبتلایان
احسان پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از افزايش قابل توجه آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان خبر داد و گفت: از دیروز تا امروز «8 اردیبهشت ماه»، 130 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان شناسایی شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: همزمان با بازگشایی بسیاری از مشاغل و افزایش مراکز نمونه گیری و تقویت توان بهداشتی درمانی دانشگاه، شناسایی موارد جدید  ابتلا به کووید ۱۹ در روزهای اخیر افزایشی یافته است.

این مقام مسؤول با تأکید بر مراقبت های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری هوشمند عنوان داشت: ۱۳۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شد که این تعداد در مقایسه با هفته های اخیر یک هشدار جدی است.

احسان پور با بیان اینکه مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان به دوهزار و 357 نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: 59 مورد در اهواز، 14 مورد در دزفول، 11 مورد در شوشتر، 7 مورد در هویزه، 6 مورد در دشت  آزادگان و رامهرمز، 5 مورد در خرمشهر، 4 مورد در باوی، باغملک و کارون، دو مورد در اندیمشک، ایذه و مسجدسلیمان و یک مورد در بهبهان، شوش، رامشیر و آبادان به تعداد مبتلایان اضافه شدند.

وی ادامه داد در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ نفر از بیماران فوت کردند تا جان باختگان به ۱۹۷ مورد افزایش پیدا کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۲ بیمار کووید ۱۹ در مراکز  درمانی استان بستری و تحت درمان هستند، گفت: با تلاش های شبانه روزی کادر درمان هزار و 808 بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان های استان ترخیص شدند./9456/د102/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات