۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۵۳۹۷۶
نماینده مردم مشهد در مجلس:

خواسته‎ ها و دغدغه ‎های مردم اولویت مجلس دهم نبود

خواسته‎ ها و دغدغه ‎های مردم اولویت مجلس دهم نبود
حجت الاسلام پژمانفر گفت: خواسته ‎ها و دغدغه‎ های مردم در مجلس دهم در اولویت قرار نداشت و در مصوبات مجلس کمتر به مسائل و مشکلات مردم پرداخته شد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به شاخصه‎های مجلس تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس تراز انقلاب اسلامی، مجلسی است که زبان ملت باشد؛ پیگیر دغدغه‎ها و موضوعاتی باشد که برای مردم مسأله و معضل است.

نماینده مردم مشهد در مجلس یازدهم تصریح کرد: نباید ارتباط نماینده‎ ها با مردم فقط برای رأی گرفتن و وارد شدن به مجلس باشد، مجلس تراز باید با آحاد مردمی که در انتخاب نماینده‎ ها به صورت مویرگی دخالت کرده‎ و نماینده‎ها را از سراسر کشور وارد مجلس کرده ‏اند، ارتباط برقرار کند و بتواند حرف‎ آنها را بشنود و برای برون رفت مردم از مشکلاتشان، قانونگذاری و نظارت داشته باشد.

وی ارتباط با مردم را از وظایف نمایندگان مجلس خواند و تأکید کرد: مجلس تراز مجلسی است که بتواند با مردم ارتباط بگیرد، مسائل مردم را در اولویت قرار دهد، بتواند روز به روز در حل مشکلات مردم نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام پژمانفر افزود: متأسفانه برخی از نمایندگان مجلس ارتباط با مردم را عوام‌فریبی و امری پوزیتیویستی می‎دانند، در فضای مطالبه‎گری مردم و پاسخگویی به آنها گام برنمی‎دارند و گوشی برای شنیدن مشکلات مردم ندارند که این رویه باید اصلاح شود.

وی مجلس تراز انقلاب اسلامی را مجموعه‎ اقدامات و عملیات‎هایی در حوزه قانونگذاری و نظارت عنوان کرد و گفت: محصول قانونگذاری صحیح و نظارت دقیق نمایندگان مجلس باید به حل مشکلات مردم بینجامد، بنابراین مجلس تراز به معنای بستن یک پیشانی بند نیست که اگر این پیشانی بند را نبسته باشد، مجلس تراز نباشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف مجلس دهم ابراز داشت: مجلس دهم خرواری از مصوبات را در رزومه کاری‌اش دارد، اما چرا به مطالبات مردم پاسخ داده نشد؟ چون که خواسته‎ها و دغدغه‎های مردم در مجلس دهم در اولویت قرار نداشت و در مصوبات مجلس کمتر به مسائل و مشکلات مردم پرداخته شد./908/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
دمت گرم خوب حال لاریجانی رو با شجاعت در مجلس برعکس اون حاجی بابایی گرفتی ، بنظر مردم یکی از کسانی که شایستگی ریاست مجلس را دارد جنابعالی هستین لطفا برای ریاست یکی از کمیسیون های اصلی مجلس کاندید شوید
0
0